Jeg har to små barn og vurderer etterhvert å gå fra full jobb til sykepleierstudiet. Noen som har gjort det å kan fortelle kort hvordan det ble, både økonomisk og familiemessig?!
Hva kan man forvente i ca. Lønn når man har fullført?
Jeg vet ikke om vi klarer det økonomisk, samtidig som jeg har såå lyst. Ulempen er at jeg har en bachelor i noe helt annet, men vil gjerne bytte felt nå etter permisjonen min!!
Hva kan man forvente i ca. Lønn når man har fullført?
Jeg vet ikke om vi klarer det økonomisk, samtidig som jeg har såå lyst. Ulempen er at jeg har en bachelor i noe helt annet, men vil gjerne bytte felt nå etter permisjonen min!!
Heldigvis har jeg en fleksibel mann som kunne være hjemme med henne, ellers hadde jeg nok ikke bestått praksis.
Også kjenner jeg at det har vært så vanvittig godt for meg å ha en jobb og gå til, og treffe mennesker i det virkelige liv. Pandemien har gjort at all undervisning på studiene har vært digital siden mars i fjor, så hvis jeg bare skulle vært student hadde jeg nok gått på veggen.
Jeg har en samboer og familie i nærheten! Men må nok ta noen ordentlige samtaler og gjøre gode avtaler med samboer dersom det blir aktuelt med studie! Han er veldig god med barna og hjelper til! Men han er ikke den som tar mest initiativ på egenhånd... Så ja da er det viktig å bli enige om ting... Er en drøm jeg alltid kommer til å ha! Blirnjjedelignå evt. ta en by bachelor.. Men vil heller starte med noe som alltid har vært av interesse enn å fortsette i en jobb man er «halv fornøyd» med!