sykepleiestudenter i jobb....

162 kroner i timen [:D] pluss tillegg da [:)]

du da?

ORIGINAL: 3xS

du da?

vet ikke.. [:D] må finne alle attestene mine og sånn..

ORIGINAL: Dollface

du da?

kjipern! jeg ville vite hva andre spl.stud. tjener! [8D]

ORIGINAL: Dollface

du da?

kjipern! jeg ville vite hva andre spl.stud. tjener! [8D]

[:D] skal si fra når jeg vet.. har lite erfaring fra helsevesenet, men mye kassajobbing...

165,7 i timen.. 54 i kveldstillegg og 35 i helgetillegg. Hvor mye har dere i tillegg?

ORIGINAL: Sirech

165,7 i timen.. 54 i kveldstillegg og 35 i helgetillegg. Hvor mye har dere i tillegg?

35 i hælja og 45 på kvelden tror jeg.. husker ikke helt [8D]

Hvor mange år har dere gått?[:)]

Ingen ansiennitet registrert på meg i hvertfall.. som jeg vet da.. Fikk høre at jeg ikke fikk det før jeg var ferdig som sykepleier.. selv om jeg har jobbet 7 år i helsevesenet.. Skal vel egentlig gå opp etter 4 år?[8|]

Ingen ansiennitet registrert på meg i hvertfall.. som jeg vet da.. Fikk høre at jeg ikke fikk det før jeg var ferdig som sykepleier.. selv om jeg har jobbet 7 år i helsevesenet.. Skal vel egentlig gå opp etter 4 år?[8|]

det vet jeg ikke.. men koordinatoren i sona vår ba meg finne alle attester jeg hadde på tidligere arbeidsforhold slik at jeg ikke fikk minstelønna.. [:)]

går tredje året, ferdig i juni [:D] har jobba i kommunen i 5 år. hjemmesykepleien i over 3 år

Det avhenger av hvor du jobber. feks gir noen ansiennitet etter relevant erfaring, mens andre gir ansiennitet etter all tidligere arbeidserfaring.

Jeg har vel ca 161 kr i timen tror jeg, men jeg har fortsatt ingen ansiennitet fra studiene siden jeg snart bare er ferdig med første året. [:)]

Føler meg litt lurt jeg da[8D]
Assistentene får 126 eller noe sånt, og jeg fikk 136. Pluss tillegg så klart. Dette var etter førsteåret.
Så slutta jeg, så nå er jeg nede på assistentlønn gitt!

ORIGINAL: Leilani

Føler meg litt lurt jeg da[8D]
Assistentene får 126 eller noe sånt, og jeg fikk 136. Pluss tillegg så klart. Dette var etter førsteåret.
Så slutta jeg, så nå er jeg nede på assistentlønn gitt!

Så kjedelig å gå ned i lønn igjen da, jeg trodde nesten ikke det var lov, jeg..
Når det gjelder min lønn har jeg med meg over 10 år med ansiennitet fra annet arbeid også, og har høyere lønn pga det. Gleder meg til jeg har kommet såpass langt i studiet at det også virker inn på lønna. [:)]

Hmm , eg har en del mindre enn noen av dere. Er hjelpepleier med 6 års ansinitet. Og er og spl student, har et år igjen. Eg har 148 kr i timen.

Kan vi ha rett på mer i timen siden vi er spl studenter da eller har eg misforstått tråden litt ??

Enkelte kommuner gir spl studenter mer i lønn enn vanlige assistenter i en oppadgående stige slik at man får mer når man er ferdig med 2.året enn første.. Finnes ingen regel på hva man får da det er forskjellig fra kommune til kommune.. På sykehusene varierer det nok også.. Med andre ord : sjekk deres arbeidsgiver for regler ¨på dette! Og når det gjelder ansiennitet så "gjelder ikke denne" da man uansett får høyere lønn som spl student enn som assistent med ansiennitet...

Back
Topp