Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
fristen for å søke på ordinært grunnlag går ut 15 april, på særskilt grunnlag var den 1 mars.. om du ønsker å starte studiene til høsten bør du kontakte skolen du vil studere på og høre hvordan du skal gå fram og evt hva du mangler for å være kvalifisert..Dollface skrev:
jeg gikk sammen med mange som var utdanna hjelpepleiere, og de hadde nok jobbet som det endel år også..
Lunde86 skrev:
fristen for å søke på ordinært grunnlag går ut 15 april, på særskilt grunnlag var den 1 mars.. om du ønsker å starte studiene til høsten bør du kontakte skolen du vil studere på og høre hvordan du skal gå fram og evt hva du mangler for å være kvalifisert..Dollface skrev:
jeg gikk sammen med mange som var utdanna hjelpepleiere, og de hadde nok jobbet som det endel år også..
Takk for svar!
Jeg tenkte å søke neste vår, altså 2013.
Så hvis jeg mangler noe kan jeg prøve å få tatt dette nå i år....
Dollface skrev:
Lunde86 skrev:
Takk for svar!
Jeg tenkte å søke neste vår, altså 2013.
Så hvis jeg mangler noe kan jeg prøve å få tatt dette nå i år....
da ville jeg kontaktet den skolen du evt ønsker å begynne på, og høre med dem hvilke krav som stilles og hva de anbefaler deg å gjøre :)
Aner ikke jeg....Har veldig lyst til å begynne fra neste år av, men jeg har ikke generell studiekompetanse.Lunde86 skrev:
Har kun fagbrev som hjelpepleier, men vet ikke om det teller som noe....
2x 24November skrev:
Aner ikke jeg....Har veldig lyst til å begynne fra neste år av, men jeg har ikke generell studiekompetanse.Lunde86 skrev:
da kan jeg glede deg med at fra neste år skal hjelpepleier/helsefagarbeider telle som grunnlag for å komme inn på sykepleien :)
2x 24November skrev:
da kan jeg glede deg med at fra neste år skal hjelpepleier/helsefagarbeider telle som grunnlag for å komme inn på sykepleien :)