Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor og hvilken avd?Jeg er kreftsykepleier
For tiden jobber jeg på sykehjem og trives med det. Får ikke jobbet så mye med kreftdelen men desto mer med palliasjon. Holder i tillegg på med en master i helseledelse. Jobbet før dette på en lindrende enhet på Askøy.Hvor og hvilken avd?
Jeg gjør.. Er kreftsykepleier jeg å. Vi er fritatt ansvar for pasientene som får cellegift. Dvs at vi ikke har ansvar for pasientene fra dagen dem får cellegift og i de påfølgende 4 dagene, da cellegiften skilles ut. Etter disse dagene, forholder vi oss til pasientene på lik linje som de som ikke har fått cellegift.Noen av dere sykepleiere som jobber med pasienter som får cellegift? Hvilke retningslinjer har dere i forhold til disse pasientene nå når dere er gravide?
Takk for svarJeg gjør.. Er kreftsykepleier jeg å. Vi er fritatt ansvar for pasientene som får cellegift. Dvs at vi ikke har ansvar for pasientene fra dagen dem får cellegift og i de påfølgende 4 dagene, da cellegiften skilles ut. Etter disse dagene, forholder vi oss til pasientene på lik linje som de som ikke har fått cellegift.