Sykepleier og jobb

Jeg er ikke sykepleier, men jobber turnus. Blir ikke hverdagen mer hektisk da når man jobber vanlig tider?
Jeg ser bare de rundt meg som stresser morgen og kveld, men der gjør ikke vi. Barna får som regel spve til de våkner hverdager når de gikk i barnehagen, De har korte dager, trenger ikke sfo. Men det som er pes er kjøringen til aktiviteter, der har jeg alltid måtte hatt med alle barna. Vi har tre barn og de går på to forskjellige ting hver, og det er ikke alltid sånn at mamma rakk å komme, men da kom pappa. Vi er to i turnus og jeg kan ikke se det at det er bedre med normaltid og familie. Så er det ikke mer hektisk med vanlige tider, der middag, henting og aktiviteter omtrent skal skje på samme time? Litt nysgjerrig bare :)

Ikkje helt det samme som helsesjukepleier men helsesekretær på legekontor har dagvakt er, ikkje helger ol. Men det er videregående utdanning da. Men mens dykk prøver å finne dagtid jobb, kunne det vert verdt eit forsøk?
Har vurdert tanken. Ser de av og til søker sykepleier også til jobb på legekontor:-)

Hvis du bor i innlandet, så søker de en sykepleier til dagkirurgisk avdeling. Jeg jobber turnus og drømmer om en 7.30-15.30 jobb.

Poliklinikk, lite pleie, dagjobb, ingen helg/natt.

Jeg er ikke sykepleier, men jobber turnus. Blir ikke hverdagen mer hektisk da når man jobber vanlig tider?
Jeg ser bare de rundt meg som stresser morgen og kveld, men der gjør ikke vi. Barna får som regel spve til de våkner hverdager når de gikk i barnehagen, De har korte dager, trenger ikke sfo. Men det som er pes er kjøringen til aktiviteter, der har jeg alltid måtte hatt med alle barna. Vi har tre barn og de går på to forskjellige ting hver, og det er ikke alltid sånn at mamma rakk å komme, men da kom pappa. Vi er to i turnus og jeg kan ikke se det at det er bedre med normaltid og familie. Så er det ikke mer hektisk med vanlige tider, der middag, henting og aktiviteter omtrent skal skje på samme time? Litt nysgjerrig bare :)

jeg har aldri jobbet noe annet enn turnus/forskjellige skift, og nå styrer jeg tiden min selv. Det vil noen ganger si at jeg feks velger å jobbe en skikkelig lang vakt, sover på jobb og kan dra tidlig hjem for å følge ungene på det de skal feks. Når jeg setter opp vaktplanen til mine ansatte setter jeg opp slik det er nødvendig for mitt privatliv også, og noen ganger betyr det t jeg feks begynner på jobb kl 6 eller jobber til kl 3 på natta. Kunne aldri tenkt meg å jobbe 8-16 mandag-fredag.

Back
Topp