Er det noen som er litt gode på dette? For et og et halvt år siden var jeg i en ganske alvorlig bilulykke som førte til store smerter i hofta som jeg trengte fysikalsk behandling for. Jeg var gradert sykmeldt for dette (10-50%) fra des 08 til juli 09. Etter dette har jeg stort sett vært på jobb, men har hatt en del kvalme som gjore at jeg var gradert sykmeldt noen 3 uker før jul. Nå er jeg i uke 28 og blir på nytt sykmeldt gradert pga bekken og ryggplager. Men i stad fikk jeg et brev fra NAV i posten om at min rett til sykepenger opphører 11.05.10, pga at da har det gått et år. Selv om jeg har jobbet siden i sommer.
Nå virker det som jeg faktisk har litt flaks, for jeg begynner permisjonen min 10.05.10. Altså en dag før retten min går ut. Men er det noen som vet om man brygger opp retten igjen til sykepenger i permisjonstiden? Eller må man være på jobb 26 uker uten fravær også etter permisjonen? Er jo mulig det er litt vanskelig å gjennomføre med barnehagebarn =)...
Nå virker det som jeg faktisk har litt flaks, for jeg begynner permisjonen min 10.05.10. Altså en dag før retten min går ut. Men er det noen som vet om man brygger opp retten igjen til sykepenger i permisjonstiden? Eller må man være på jobb 26 uker uten fravær også etter permisjonen? Er jo mulig det er litt vanskelig å gjennomføre med barnehagebarn =)...