Sykepenger

Jeg har ikke noe tro på at arbeidsgiver kommer til å ordne opp..Prøvde å snakke med lønnsavd i går, men de sier at at kunne selvfølgelig regne over det en gang til, men det var sjeldent de gjorde noe feil.

Så jeg gir opp.. får vel bare ta til takke med de få kr jeg får utbetalt i mnd og så bare la saken ligge.. Jeg synes det er så vanskelig å gjøre noe når jeg føler at arbeidsgiver ikke tar meg på alvor og de mener at de ikke gjør noe feil..

Blir så stresset av alt dette tullet.

Men du har jo lønnsslippene dine som bevis, de må jo ta et gjennomsnitt av månedsinntektene dine. Står jo at sykepengene skal gjenspeile den reele inntekten du har og du skal ikke tape på å bli syk! Er du organisert, får du også hjelpe, meld deg eventuelt inn.

Hadde ikke gitt meg jeg, er jo tross alt dette du skal leve av framover.

Du kan jo ikke gi opp! Da har du bare deg selv og takke ! Kan du møte opp på kontoret ? De får i hvertfall sende deg rn kopi av utredningen de har tatt! Det er rimelig enkel matte; årslønn delt på 12 gir mndlønn, og så kommer kveld og helgetillegg oppå der! Stå på krava!!!!!!!

Kjempebra!! Så lenge arbeidsgiver sender korreksjon på nytt inntektskjema og skriver fra hvilken dag dette gjelder, så er det ikke noe problem. Her kom det akkurat inn 16.000 flotte kroner fra NAV og venter meg 5000,- til fra arbeidsgiver

Back
Topp