Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Pontus
sykepenger utbetales 23...etterbetalinger skjer forløpende..hvis ikke så er det 1og 3 neste mnd..
de pengene du fikk 16 ...vet du hvem periode de er for? sånn i forhold til sykemeld..og har du en sammenhengende sykemeld eller er den periodevis..da spørs det jo om arb. giver har fått sendt alle og nav registrert...
ORIGINAL: Mirakeljente
sykepenger utbetales 23...etterbetalinger skjer forløpende..hvis ikke så er det 1og 3 neste mnd..
de pengene du fikk 16 ...vet du hvem periode de er for? sånn i forhold til sykemeld..og har du en sammenhengende sykemeld eller er den periodevis..da spørs det jo om arb. giver har fått sendt alle og nav registrert...
jeg har gått på pleiepenger, skulle gå på det frem til 31.3 men ble sykemeldt fra 20.12 og to.m 28.02
å det står masse der både sykepenger og pleiepenger. kan det være forkjell på det, at det er en avregning, fikk bare litt over 1000 kr...å skal ha en del mer...
ORIGINAL: Mirakeljente
jeg har gått på pleiepenger, skulle gå på det frem til 31.3 men ble sykemeldt fra 20.12 og to.m 28.02
å det står masse der både sykepenger og pleiepenger. kan det være forkjell på det, at det er en avregning, fikk bare litt over 1000 kr...å skal ha en del mer...
Oj..det vet jeg ikke..nå vet jeg ikke hvor mye du har i pleiepenger heller...eller inntekt du har blitt sykemeldt i fra da..men 1000kr i perisoden 20.12 - 28.02 hørtes jo litt lite ut...har du ikke fått noe utbetaling i januar??? for jeg vet at utbetaling for februar (1-28) er 23 (og 25 kanskje...) så da skal du jo ha fått penger for 20.12 - 31.01 i januar...regner med arb.giver har sendt det til nav? er du sikker på at de har registrert det på nav? Ville nok kanskje tatt en tlf til de på mandag..
De var litt rotetete med utbetalingene mine fra desember til januar...men nå har det rettet seg opp...