sykepenger??

*Frk.Mamma

Gift med forumet
noen som vet åssen det er nå i desember? han har vært sykemeldt siden oktober og fikk penger fra 9/11-30/11 og i dag fikk han fra 1/12-22/12 får han da netse mnd fra 23/12-22/01 da?? han er sykemeldt frem til 23 jan

ingen som vet??

jeg fikk fra 1.-15.idag, fo den nye sykml som gjelder fra 16. er nettopp levert. Regner med å få de i neste uke, ilfg han på forvaltning.
Så kanskje de ikke har rukket å behandle den sykmld? Hvis den han leverte i nov varer ut i jan, da vet jeg dessverre ikke

Jeg var nettopp inne å leste på NAV. Står at sykepenger blir utbetalt i gang i måneden, og det er på slutten av måneden. I desember derimot blir det utbetalt i midten av måneden

Jeg er sykemeldt til januar, og jeg har fått utbetaling fra 1.12 til 31.12. Halv skatt [:D]

ORIGINAL: ballah

Jeg er sykemeldt til januar, og jeg har fått utbetaling fra 1.12 til 31.12. Halv skatt [:D]

ja det er sambo og men han har bare fått frem til 22.12 så skjønner liksom ikke det der

Jeg er sykemeldt hele måneden.. men har bare fått penger t.o.m 12.Desember.... skjønner ingenting[8|]

Back
Topp