Sykepenger og feriepenger

Så dere kan være sykemeldt feks i 9 mnd og vil få full opptjeningsrett på ferie?:)
Ja :) var ute i permisjon fra siste uka i januar og ut året i 2014, fikk fult med feriepenger i 2015 :)
 
Kan jeg spørre hva slags kommuner dere jobber i? Å du som fikk d skrivet fra nav, er d rå å få se d? (På privat) krangler litt med min kommune om dette nå, å de får alt fra min første sjukedag refundert fra nav
 
Ja sorry, dere sent svar.

Jeg får visst også alt opptjent i feriepenger, av både tid i permisjon og tid i sykemeld:) ble skikkelig happy:) jobben min får og refundert av nav under permisjon og sykemeld :)
 
Hvorfor fikk du det tro?.. jeg har ikke fått det.. 8g nav kjører jo ikke full opptjeningsrett, hvordan vet de hvordan vet de reglene på din jobb..?
Jeg søkte om svangerskapspenger, og fikk vedtaket i posten. Der sto det også hvem som skulle utbetale pengene. NAV betaler min arbeidsgiver. Jeg får lønn som normalt hver mnd (fastlønn).
 
Kan jeg spørre hva slags kommuner dere jobber i? Å du som fikk d skrivet fra nav, er d rå å få se d? (På privat) krangler litt med min kommune om dette nå, å de får alt fra min første sjukedag refundert fra nav
Mente du meg? Mitt skriv inneholdt vedtak om svangerskapspenger, og hvordan de hadde regnet ut hva jeg skulle ha og hvordan det ble utbetalt.
 
Back
Topp