Sykemeldte?

Cameleon

Gift med forumet
Altså, er vi flere som er sykemeldte, eller er jeg den første...?[8|]

Føler det er tiiidlig å være sykemeldt nå, men har ikke sjangs til å være på jobb..
Er sykemeldt ut uken..

Flere?

Er 20 % sykemld i 3 uker, dva en dag i uka! Jobber 100%.... Er så sliten og trøtt så er detrfor!!!
Har INGEN dålig samvittighet for dette, for eg sliter meg ikke ut - INGEN som takker detg for det når du ikke klarer mer :/

Jeg er sykemeldt.

Dette var ikke akkurat planlagt, så det kom som litt av et sjokk. Selv om jeg gleder meg..
Men jeg er jo så ufattelig sliten, sover flere ganger om dagen. Så hvis jeg skulle vært på jobb, hadde jeg nok vært helt dø.. når jeg var ferdig. Og jeg vil jo ikke belaste meg for mye heller, nå har jeg ikke bare meg å tenke på.. :)

Jeg jobber også 100% og spyr og spyr og spyyyyr og spyr! I tillegg til kvalmen er jeg utrooolig trøtt og sliten!
Nå er jeg sykemeldt i en uke, håper jeg slipper å forlenge den... [:'(] Synes det er tidlig, er jo bare 7 uker på vei..

Men du vil sikkert ikke spy resten av svangerskapet så snart er du tilbake i jobb.
Men skjønner følelsen din.Jeg ble 30% sykemeldt allredere i uke 13 sist svangerskap og syntes for min egen del at det var et nederlag.

Neeeei, jeg tror jo ikke jeg kommer til å spy hele svangerskapet!!! [:D]
Men tidlig likevell... Regner med jeg er tilbake om ikke så lenge! [:)] Men kjedelig å være så dårlig at jeg måtte sykemeldes allerede nå! DET var ikke min plan! [:D]

Ja, er sykemeldt ut denne uken jeg og.. Pga morkaka løsnet litt et sted og resulterte blodansamling. Må ta det litt med ro.

Er ikke sykmeldt ennå nei.

Men sist svangerskap var jeg sykmeldt 50% fra uke 12 - uke 20. Og sykmeldt 100% fra uke 20 - ut svangerskapet. Plagdes med bekkenløsning. Fikk det i uke 8.

Regner vel egentlig med at jeg får det denne gangen også, men håper ikke den kommer så kraftig ennå...
Har hatt bekkenløsning hele tiden siden Jonas ble født også, men de er levelige - så jeg fungerer så godt som normalt på jobb og i fritiden [:)]

jeg er sykemeldt ... kvalmen kåm snikende inn på meg her i går ... å er så trett å slapp for tiden ... klarer ikke fungere på jobb ... d måtte bare bli slik ..[:'(]

Sykemeldt jeg også. grunnet blødning og ryggsmerter.fdMen regner med å værefriskmeldt til i morgen. hehe, d.v.s jeg skal jobbe 3 dager før jeg går ut i ferie......Da rekker jeg å få ordna opp i en del rot som sykemeldimgen in har forårsaket. Kjedelig med en jobb der alt du skulle gjort ikke blir gjort når du er borte....... Menmen...... Uff, gruer meg til å komme tilbake på jobb........[X(]

Nei, ikke sykemeldt. Var sykemeldt de siste 3 mnd sist, pga høyt blodtrykk og masse ødemer..
Har en følelse av at det samme skjer denne gangen..[8D]

Har forresten en venninne som spøy som en gris de 3 første mnd-da var hun sykemeldt, men så gikk det over og hun jobbet frem til permisjonen. Så det er vel håp for de som driver og spyr nå[;)] Hun fikk en gutt forresten-stikk i strid med "kjerringråd" som sier at man "bare" spyr med jente i magen.

er sykmeldt nå,men det er pga senebetenelse i armen og skuldra. sist var jeg sykmeldt nesten hele svangerskapet pga kvalme fra begynnelsen, og bekkenløsning etter det.
gikk heilt greit å være sykmeldt[:)]

Har vært sykemeldt i 2 uker :) Sykemeldt til den 2 august. Men skal levere inn
oppsigelse i slutten av juli, og får sykemelding resten av august og ny jobb i
september. Er så mye stråling, bæring, og stress på jobben eg jobber på :S

Back
Topp