Sykemeldte?

januar13

Betatt av forumet
Flere som er sykemeldt? 

Jeg var hos legen i går og ble sykemeldt to uker. Jeg foreslo at jeg kunne prøve å jobbe 50%, men legen bare så på meg og sa: Jeg tror vi sier 100% i første omgang, så får vi se det an. Så dermed er jeg hjemmeværende.

Kjenner at det egentlig er litt godt, jeg er så sliten, trøtt og kvalm om dagene, og sover dårlig på nettene.. I tillegg har bekkenet begynt å krangle... Spent på hvor dette ender.. :)

Æ har heldigvis hatt lette svangerskap,så har aldri vorre sykmeldt, å håpe d samme skjer gangen her....men,blir æ dårlig,så ska æ sykmeld mæ me en gang :)

Tuppeline skrev:
Æ har heldigvis hatt lette svangerskap,så har aldri vorre sykmeldt, å håpe d samme skjer gangen her....men,blir æ dårlig,så ska æ sykmeld mæ me en gang :)

Sign :)

Heldige dere... Jeg var nok like dårlig sist gang, men da var jeg student og kunne legge opp dagene slik jeg selv maktet. Ikke denne gangen. Den største forskjellen fra sist er nok uansett at jeg har en treåring å ta vare på, så jeg kan ikke bruke meg helt opp på jobb. Må jo ha litt overskudd til ettermiddagen.. 

Har frem til nå vært 100% men er gått over til 60 nå. Skal prøve det ut juni så får vi se. Dagene går jo så seint når man er hjemme hele dagen...

hvorfor ble du sykemeldt?

Er sykemeldt nå frem til uke 10, da går jeg over på scangerskapspenger fordi det ikke er bra å gravid i den jobben jeg har, hverken for meg eller babyen.

*Nyperose* skrev:
Er sykemeldt nå frem til uke 10, da går jeg over på scangerskapspenger fordi det ikke er bra å gravid i den jobben jeg har, hverken for meg eller babyen.

Hva jobber du med? 

*Nyperose* skrev:

Hva jobber du med? 

Kan ikke sykemelde meg.. Akkurat fått jobben og heller ikke fortalt at jeg er gravid. Men heldigvis går det greit hittil.

Du trenger jo ikke å fortelle til arb.giver at du er gravid...
Og om du kan sykmelde deg, kommer jo an på hvor lenge du har vært i jobb...

Back
Topp