Sykemeldte?

Frustrertkone

Andre møte med forumet
Er det mange her inne som er sykemeldte? Jeg er utrolig sliten etter jeg kommer fra jobb, og kjenner at jeg er grinete og meggete mot samboer. Kjenner at trening hjelper på humør og sinn, men har bare ikke ork etter jobb. Så blir bare i helgene. .

Om jeg går til legen og får en sykemelding får jeg så utrolig dårlig samvittighet ovenfor sjefen min( som får vite imrg at jeg er gravid). Har bare vært i jobben siden nov - og jobber med salg, så da går det utover budsjettet mitt... og da kanskje referanser om jeg bytter jobb.

noen som har noen tips/ideer/meninger?

Er du ikke i form så er du ikke i from.
Ikke bra og stresse som en helt heller. Lytt til kroppen din du..

Jeg hadde ikke klart og jobba sånn som jeg er iallefall -
Nå går jeg på rehabiliteringspenger (Arberklæringspenger)
Jeg sliter med og komme meg til "rehab" timene.
Kjenner jeg ikke liker og ringe og avlyse timer på timer, men kroppen min klarer ikke.
Ikke sjangse i havet..

er man gravid så er man gravid.
de kan ikke gi deg dårligere ref om du sykemelder deg pga du er dårlig
i svangerskapet.mener jeg å huske.
da har du og i så fall en super kjip sjef.

så er du helt kjørt så er det bedre å ta en liten pause med sykmel nå
enn å måtte kutte ut jobben helt pga du går på en smell
litt senere..

så snakk med legen og hør hva h*n mener..
[:)]

Jeg er sykemeldt ja, pga bekkenløsning og muskellåsninger......

jeg var også helt ferdig når jeg kom fra jobb! orket ingenting, ville bare sove sove og sove. så jeg tok meg en tur til legen. nå er jeg 50% sm. det hjelper kjempe godt på. så nå går jeg bare halve dager. er fremdeles veldig trøtt og sliten, men orker å reise meg fra sofaen hjemme vertfall.
det er viktig å lytte til kroppen sin. trenger den en pause eller at du roer ned tempoet litt er det ikke så mye annet å gjøre enn å lytte til det [:)]

Jeg er sykmeldt 100% nå, for formen har vært veldig dårlig... men, skal begynne på litt igjen snart, håper jeg. Merker at formen blir sakte men sikkert bedre og bedre. Men, ikke i jobbeform helt enda nei!!

Back
Topp