mellissa
Gift med forumet
da har jeg vært hos legen og fått meg sykemelding til 4 april pga har en idiot av en sjef som nekter og tilrettelegge for meg [:@] kan ikke forvente at jeg som gravid og kvalm i tillegg skal stå 7 dager etter hverandre i 8 timer, og ikke får lov til å ta pause(aleine på jobb) og han tar fra meg vannflaska (gjorde i forrige uke og jeg fikk klar beskjed om at han ikke kunne bøye reglene for meg).. vann på jobb skal jo være lov!
men men da kan jeg hvertfall nyte påskedagene sammen med sambo og bare slappe av og ta vare på meg sjøl og lille nurket <3 og legen har i tillegg skrevet under på et tilretteleggingskjema fra arbeidstilsynet, så sjefen min må signere [:)] om han nekter og signere så kreves det at han må betale meg svangerskapspenger [:)]
så håper det order seg for meg, og at ikke sjefen min min lager mer trøbbel på jobb (han er kompetent til å sette meg ned i stilling pga dette) men jeg
*krysser fingere* [:D]
men men da kan jeg hvertfall nyte påskedagene sammen med sambo og bare slappe av og ta vare på meg sjøl og lille nurket <3 og legen har i tillegg skrevet under på et tilretteleggingskjema fra arbeidstilsynet, så sjefen min må signere [:)] om han nekter og signere så kreves det at han må betale meg svangerskapspenger [:)]
så håper det order seg for meg, og at ikke sjefen min min lager mer trøbbel på jobb (han er kompetent til å sette meg ned i stilling pga dette) men jeg
*krysser fingere* [:D]