Sykemeldt

Hyppolyta

Glad i forumet
Endelig vil jeg si. Studerer fulltid og har jobbet deltid på en ICA MAXI frem til nå. Føles som en enorm lettelse å slippe det jobben. Bare tanken på å ha fri hver helg gir meg litt mer energi. Jeg spurte ikke om å bli det heller, legen spurte hva jeg drev med og når jeg sa det var det ikke snakk om å ikke sykemelde meg. UTROLIG godt å slippe unna det enorme stresset og maset der. Nå kan jeg konse på studiene [:D] (og lille kickboxer i magen)

ååå så bra :)
nå kan du slappe av og nyte svangerskapet :)
det kan fort bli stress med graviditet,studie og jobb altså :) så flott at du får slappe av litt :)

kjempe bra, ta vare på deg selv..har selv vært sykmeldt siden 8 september.. kjedelig,men det er det beste

ORIGINAL: Embriks mam

kjempe bra, ta vare på deg selv..har selv vært sykmeldt siden 8 september.. kjedelig,men det er det beste

Jepp blir deilig å få alle ettermiddag og helger til hvile. Har jo nok å stri med på universitetet :)

Utrolig kjedelig å være sykemeldt fullt ja, men må man så må man. Det viktigste er jo at ungen kommer frisk og rask.

ORIGINAL: t0mmelise

ååå så bra :)
nå kan du slappe av og nyte svangerskapet :)
det kan fort bli stress med graviditet,studie og jobb altså :) så flott at du får slappe av litt :)

Enig - du må ikke ha så mye å gjøre nå fremover -
tenk på den lille i magen din - studier er herdt nok som det er!!

Det er nok godt for deg og mini i magen.[:)] Bare å slappe av med bena høyt når du kan og nyte "fritiden" nå mens du kan.[:)] Er kjedelig å være sykmeldt, men bedre det enn å slite seg ut før man skal ha baby. [:D]

Back
Topp