Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er 100% sykemeldt, blir det i alle fall ut denne uken og kanskje neste, så satser jeg på 50% sykemelding fra da av. Skal snakke med sjefen min om det på fredag.
50 % sykemeldt hovedsakelig pga. litt lavt blodtrykk, som gjør at jeg blir veldig svimmel. Ellers er jeg jo også blitt sørpeforkjølet, så er hjemme 100% akkurat nå...
Jobber fullt ! Dvs, jeg har en stilling på 60% som jeg jobber i [;)] Men regner med å bli sykemld i nov pga bekkenløsning. Har hatt det alle andre gangene også, så rart om det ikke skulle komme nå også...[8D]
Desverre !! [8|]
Har vært 100% sm fram til nå, men har vært hos legen i dag og går nå over i 50% sm (har en 75%stilling i turnus). Prøver det i ett par uker og ser hvordan det går. Skal bli godt å komme seg litt på jobb igjen!! [:)]
Er i barselpermisjon nå. Men når den går ut 21 september kommer jeg til å gå ut i 100% sykemelding..
Sånn er det med ett bekken som ikke tåler noe[:'(]
FUll jobb enda, og så lenge jeg klarer. Har en del bekkenplager, men håper på det lengste de skal forsvinne av seg selv. (Ha, ha) Sist var jeg fullt sykemeldt de siste tre månedene pga bekkeløsning.
Er aktiv sykemeldt 14 dager til, så jobber 4 timer de dagene jeg klarer. Bekkenet begynner heldigvis å bli bedre, behandlingen hos fysio har gjort underverker. Men kvalmen er kommet tilbake og sliter med svimmelthet, så får se hva legen sier neste gang.