sykemeldt

Jeg var sykemeldt i en dag i forbindelse med spotting, men utover det har jeg heldigvis ikke behov for sykemelding ennå

Sykemeldt pga ryggen i 14 dager, har nå vært noen dager på jobb og er sykemeldt på nytt ut uken så femti prosent frem til jul

Er ikke sykemeldt og håper i det lengste jeg slipper! Er konstant kvalm og uvel er helt utslitt når jeg kommer hjem, blir svimmel etter tunge dager. er heldigvis veldig heldig med en mann som hjelper masse til, lager mat og tar oppvask. En lang juleferie håper jeg hjelper(jobber i skole). Og at jeg snart er kvitt denne kvalmen....:)

Jobber fullt, og håper det fortsetter:) Har foreløpig sluppet unna kvalmen, men er ekstremt trøtt. Snart lang juleferie, det blir godt:)

Nå har jeg blitt 50% sykmeldt de neste to ukene Satser på å være tilbake i 100% etter juleferien, da er jeg vel i uke 14

Har 100% sykemelding i to uker (fram til 18.) Flere "dårlige" dager en gode for tiden. Mye sliten og trøtt i tillegg til kvalme, ekstrem sult til tider og influensa symptomer nesten:-p jobber som sykepleier på sikkerhetspost i psykiatrien så føler ikke jeg får gjort en fullverdig jobb akkurat nå

Da ble jeg sykemeldt 100% ut første trimester. Jeg har vært litt småkvalm, men ikke noe alarmerende. Jeg hadde tenkt å jobbe som normalt, men legen min hadde tenkt det annerledes. Det var nok komboen nattevakt, ivf og tvillinger som utgjorde den avgjørelsen... kjente på en del fortvilelse igår, men jeg får bare prøve å kose meg så godt jeg kan! :) Er egentlig nokså aktiv og liker å være travel!

100% sykemeldt,vært det i 1 mmd nå. Er på sykehuset annenhver dag og får 2 liter væske, da jeg får i meg minimalt med mat og drikke.

æ e nettopp blitt 50% sykemeldt te juleferien, trur d va den beste avgjørelsen æ har gjort.. ville ik ha klart rushe på jobb i fullstilling i juletia. en av de meste travleste periodan på jobb

Jeg jobber fullt :-)

Har 100% sykemelding i to uker (fram til 18.) Flere "dårlige" dager en gode for tiden. Mye sliten og trøtt i tillegg til kvalme, ekstrem sult til tider og influensa symptomer nesten:p jobber som sykepleier på sikkerhetspost i psykiatrien så føler ikke jeg får gjort en fullverdig jobb akkurat nå

Du vet du sannsynligvis kvalifiserer til svangerskapspenger, med den jobben? :) Jeg var i permisjon hele svangerskapet med lillemor, samme type jobb.

Back
Topp