sykemeldt

Jeg har ikke vært sykemeldt ennå. Men jeg er mye trøtt og kvalm selv. Håper at jeg ikke må sykemeldes 100% men hvis det vedvarer fram til første legekontroll vil jeg snakke om det da og høre om mulighetene for å kanskje kunne jobbe 60%. Siden jeg ble gravid har jeg kun jobber og sovet omtrent. Holder jeg ut til kl 20 har jeg presset meg til å være våken de siste timene:) hadde vært hyggelig å orket litt annet også.

Jeg er tilbake i jobb etter å ha vært sykemeldt i nesten en måned pga blødninger... Og det har passet bra mtp at jeg har vært så trøtt og kvalm.

God bedring!

Jeg er sykmeldt, jobber natt og sliter med og sove etter vaktene. Sjefen prøver og finne ut av litt tilrettelegging, slik at jeg kan jobbe dag/kveld, men som også kan bli litt krøll da samboer også jobber dag/kveld. Så er ikke bare bare å få timer til og gå opp. Så jeg er sykmeldt fram til 22 des, og har ikke sjefen funnet noe til da skal jeg sende inn søknad om svangerskapspenger.

Jobbet fullt til denne uken. Nå redusert. Hviler mye. Må bruke det jeg har på jobb og barn.

Vært sykemeldt 100% denne uken. Neste uke skal jeg prøve meg på hjemmekontor i stede :)

Har gradert sykemelding. Topp for meg for da kommer jeg meg ut og på jobb men jobber kortere dager. Har også mulighet til å jobbe litt hjemmefra. Hadde jeg bare vært hjemme hadde jeg blitt smårar og deprimert tror jeg :)

Sykmeldt 50%... vært det i to uker, og fikk ny sykmelding denne uken frem til jul... så håper forma er god innen da![emoji120]

Har vært sykemeldt en uke, men gutten min på ett år har vært syk så håper han kan gå i BHG igjen til uken :) skal være hjemme en uke til.

Blitt sykemeldt i 14 dager nå... i første om gang.. Sover nesten hele dagen og er mye kvalm!

Sykmeldt 50%... vært det i to uker, og fikk ny sykmelding denne uken frem til jul... så håper forma er god innen da![emoji120]

Akkurat samme her. Høyst nødvendig da jeg ofte jobber 11 timers arbeidsdager. Og som førskolelærer skal man ha både energi og oveskudd i massevis!

Akkurat samme her. Høyst nødvendig da jeg ofte jobber 11 timers arbeidsdager. Og som førskolelærer skal man ha både energi og oveskudd i massevis!

Det skjønner jeg godt! Kontorjobb her, men med oppkast hver morgen og bruker 2-3 timer på å komme i gang med dagen er det uaktuelt å starte 07:00..... håper forma fort blir bra for oss begge :) :)

Har vært sykemeldt i noen uker nå, og jeg er bare 9+1.
Har hatt hyperemesis med begge de to andre, og har det likedan nå også.
Kjenner at hele gleden av å være gravid har forsvunnet nå[emoji29] orker nesten ikke holde hodet mitt oppe mens jeg sotter i sofaen engang. Kaster opp/kvalm konstant. Super trett. Hodepine. Ingen energi. Ingen matlyst. Håper det går over snart....[emoji29]

Ikke sykmeldt foreløpig, da jeg gjerne vil være på jobb når jeg klarer. Men jeg har brukt noen egenmeldingsdager. Samme her: kvalm, helt utslitt, gjør ikke annet enn å jobbe og sove. Dersom det fortsetter utover i andre trimester, blir jeg nødt til å ta delvis sykemelding. Så vidt jeg klarer å komme meg hjem etter jobb.

Det tar mye energi å lage nye mennesker :-O

Har hatt egenmelding i ei veke nå pga av kynnere ved anstrengelse (nr.4). Jobber på veldig tung avdeling, er sjukepleiar. Skal til legen i mårå.. kannskje det blir 50% sjukemelding til eg er iallfall over 12 veker.

Var sykemeldt av andre grunner og jobbet bare 20% frem til uke 7, begynte for fullt igjen da..det gjorde kvalmen også gitt. Nå er jeg 9+5 og fullstendig utslitt. Hjelper ikke på med barn med omgangssyke i tillegg..får sovet litt ekstra da i det minste :)

Back
Topp