Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært sykmeldt litt i september, hele oktober og hele november. Dette pga ekstrem kvalme, men starter å jobbe igjen til uka. Er nå 16+1 på vei og kvalmen er endelig bedre, men har begynnende bekkenløsning så ble spennende å se hvor lenge det går...
Jeg er også sykemeldt. Fortsatt kvalm og oppkast. Samt dårlig med energi og litt bekken vondt. Min leder ønsker at jeg får svangerskapspenger istede, så får høre med jordmor beste uke.
Du kan søke svangerskapspenger om jobben din utsetter fosteret for skade. Feks stress belastning som min jobb.. Les på NAVVett du hvordan det virker med svangerskapspenger?
Kanskje det er et bedre alternativ til sykepenger.
Hørres ut som vi har det nok så likt, jeg er også 16 + 1
Håper formen din blir bedre snart!
Hvordan kjennes bekkenløsning, jeg har hatt noe smerter i underlivet og føler meg øm i rygg og mage når jeg går, er dette bekkenet som tuller?
På meg sitte smertene i korsryggen og det er rett og slett brennende smerter/stikkende. Blir ofte værre utover dagen. Stråler utover sidene(hofter), nedover rompa pg kan stikke i litt foran i underlivet. Jeg tok det opp med fysioterapauten så hun sjekket og slik og fant da ut at det var begynnende bekkenløsning.
Gøy med noen man er like langt som når skal du på UL?![]()
Må bare høre på smertene og ikke gjøre ting som forverrer detHørres nok så likt ut men mine ryggsmerter er verst om morgenen, så er smertene i skambenet resten av dagen.
UL 14/12, gleder meg enormt massenår skal du?
Hva sier man til legen for å bli sykemeldt? Eller er det til jordmor man kan bli sykemeldt igjennom? Jeg skal egentlig jobbe hele julen, men er har i tillegg bachelor oppgave som skal inn, og jeg stresser alt for mye. Stress er jo ikke bra for babyen. Blir så trøtt og lei av å stresse. Er dette en god nok grunn til å bli sykemeldt? Føler meg litt dum som spør, men er ikke noe kjekt å føle det slik![]()