Sykemeldt -

lisak

Snart mamma til to <3 <3
Etter å ha vært ekstremt mye trøtt, sliten og slitt mye med kvalme, ble jeg i dag sykemeldt 50%. (50% etter eget ønske, vil jo helst jobbe!), synes egentlig det var litt tidlig å bli sykemeldt, og at det føles litt som et nederlag, selv om jeg kjenner at kroppen trenger det. Er i dag 7+4 uker på vei. Flere som har blitt sykemeldt så tidlig? Eller føler at de trenger en sykemelding? Og isåfall; hvordan opplever dere det? :Heartred

Her har jeg vært sykemeldt siden 1. mnd før jeg fant ut om graviditeten pga slapphet og mangel på konsentrasjon.
Ble forlenget nå om mandag pga kvalme i tillegg.
For min del, så er nok dette til det beste, da jeg ikke hadde taklet den grinete sjefen min i tillegg til at jeg ikke har energi til å gjøre noe som helst fysisk omtrent.
Blir han sur for at jeg er gravid, så får han ansette fler :p

Ble sykemeldt 5+5 jeg, grunnet kvalme. Hadde ikke hatt sjans til å jobbe. Kaster opp bare jeg går fra sengen til kjøkenet for å hente drikke...

Her har jeg vært sykemeldt siden 1. mnd før jeg fant ut om graviditeten pga slapphet og mangel på konsentrasjon.
Ble forlenget nå om mandag pga kvalme i tillegg.
For min del, så er nok dette til det beste, da jeg ikke hadde taklet den grinete sjefen min i tillegg til at jeg ikke har energi til å gjøre noe som helst fysisk omtrent.
Blir han sur for at jeg er gravid, så får han ansette fler :p

Hørtes kjedelig ut med en sånn sjef :( Jeg har heldigvis en helt fantastisk sjef - og elsker å være på jobb. Så her var det mest en fysisk stopper. Håper at det ordner seg for deg, og at du får et helt fantastisk svangerskap videre :Heartpink Så kan den sjefen din bare ha det så godt ;) Graviditet er da ingen ting å bli sur for!!

Ble sykemeldt 5+5 jeg, grunnet kvalme. Hadde ikke hatt sjans til å jobbe. Kaster opp bare jeg går fra sengen til kjøkenet for å hente drikke...
Hørtes slitsomt ut :( Håper at kvalmen din roer seg og at du får et fint svangerskap videre :Heartpink

Jeg har 2 jobber på 14% og 20% (nettopp ferdigutdannet) og ble sykemeldt fra mandag og ut uken foreløpig pga brun utflod og magesmerter..

Syns virkelig synd på dere som er så dårlig!! Masse klemmer til dere <3 Håper dere snart blir bedre!!

Er 50% sykemeldt til mandag. Lavt stoffskifte, jern og b vitaminer. Så nå håper jeg det har rettet seg etter tre uker med ekstra medisiner

Jeg er også 50%, og det hjelper. Jobber heller litt ekstra når jeg klarer det, men det er ikke så ofte. Slet litt med at jeg også vil jobbe, men tenker nå at jeg heller kommer tilbake når jeg kan, enn å slite meg helt ut og jobbe helt uproduktivt nå. Skal på fredag til legen og forlenge.

Var også litt i sjokk av en så tidlig sykemelding, forrige gang gikk jo helt fint i starten. Men det varierer visst...

Back
Topp