Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Holder meg noenlunde frisk og rask. Merker kvalmen begynner å ta tak, men har heldigvis ikke lagt til toalettet.. Så jeg håper å være på jobb så lenge som mulig!
Har vært sykemldt noen uker nå av andre årsaker, men er tilbake og jobber 40% nå.
Får se an hvordan denne kvalmen og smertene i korsryggen utarter seg.
Håper jo på å kunne jobbe litt
Jeg ble sykemeldt i går. Til tross for at jeg ikke er dårlig. er rett og slett fordi jeg ikke kan gjøre jobben min nå når jeg er gravid, og hvis de flytter meg til en annen avdeling så kommer alle til å skjønne det med en gang (stor arbeidsplass med få kvinner). Bedriftslegen mente at det kunne være veldig uheldig iforhold til stress, så han mente det var bedre at jeg holdt meg hjemme og sov godt og slappet av noen uker før jeg uansett skal ha juleferie fra 6. desember. Så jeg håper jeg holder meg frisk og fin så jeg kan begynne i ny stilling (på samme arbeidsplass) over nyttår når jeg er mer enn 12 uker på vei og det er helt greit at alle får vite det
Jeg bor utenlands og har ikke sjangse i havet til å bli sykemeldt pga kvalme her. Altså med unntak av hyperemisis, alvorlig bekkenløsning og eventuelt andre alvorlige komplikasjoner. Kjenner jeg er litt misunnelig hehe Sist svagerskap var jeg sååååå kvalm. Sluttet heller i jobben slik at jeg kunne slappe av hjemme...