Sykemeldt?

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Dere som er sykemeldt, langt er dere på vei når det ikke gikk lengre? Og er det pga kvalme?

Sist hadde jeg hyperemesis og syntes jeg husker jeg ble sykemeldt ca uke 6. Er 5+1 og det går fortsatt bra:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble sykemeldt 5+1.. da besvimte jeg og kasta veldig opp. Legen min ville at jeg skulle sykemeldes til i alle fall uke 12.. men vi får se..

Merker jeg greiwr meg bra når jeg er rolig men blir dårlig med engang jeg gjør noe eller stresser.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hva sier dere som er sykmeldt på jobben til kollegaer? Forteller dere grunnen? :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ble sykemeldt 5+6 (tirsdag denne uken), men bare for en uke om gangen, skulle se ann formen å ringe hvis jeg fortsatt var mye kvalm. Har ligget på sofaen hele uka, men i dag er jeg i ok form, så håper jeg får flere slike dager fremover :)

Er såå sykt trøtt, svimmel, slapp og uvell..synes det er tungt på jobb, da jeg har en krevende fysisk jobb..men ser mørkt på å sykmelde meg nå. Aner ikke hva jeg da skal si på jobb... men om det blir værre må jeg vel sykmeldes en liten prosent hvertfall. Nesten svimt av mange ganger nå.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har blitt sykemeldt med hyperemesis begge de forrige svangerskapene i uke 3+4 og i uke 4+2, nå er jeg 5+2 og har ikke kastet opp en eneste gang!!! (Bank i bordet!!) formen min er helt fantastisk nå, jeg nyter det!
Forferdelig de forrige svangerskapene, da var jeg i helt forferdelig forfatning på denne tiden!

Går bra foreløpig. Ble sykmeldt 20 % pga kvalme tidlig sist svangerskap. Det står jo på sykmeldingen, men de andre på jobb trenger jo ikke å få vite det.

Jeg ble sykmeldt fra mandag og to uker frem pga kvalme! Jeg valgte da å fortelle det til sjefen min! Jeg er 6 uker i dag :-)

Back
Topp