Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ble sykemeldt 5+6 (tirsdag denne uken), men bare for en uke om gangen, skulle se ann formen å ringe hvis jeg fortsatt var mye kvalm. Har ligget på sofaen hele uka, men i dag er jeg i ok form, så håper jeg får flere slike dager fremover
Er såå sykt trøtt, svimmel, slapp og uvell..synes det er tungt på jobb, da jeg har en krevende fysisk jobb..men ser mørkt på å sykmelde meg nå. Aner ikke hva jeg da skal si på jobb... men om det blir værre må jeg vel sykmeldes en liten prosent hvertfall. Nesten svimt av mange ganger nå.
Jeg har blitt sykemeldt med hyperemesis begge de forrige svangerskapene i uke 3+4 og i uke 4+2, nå er jeg 5+2 og har ikke kastet opp en eneste gang!!! (Bank i bordet!!) formen min er helt fantastisk nå, jeg nyter det!
Forferdelig de forrige svangerskapene, da var jeg i helt forferdelig forfatning på denne tiden!
Går bra foreløpig. Ble sykmeldt 20 % pga kvalme tidlig sist svangerskap. Det står jo på sykmeldingen, men de andre på jobb trenger jo ikke å få vite det.