Sykemeldt

Crispo<3

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Da var jeg sykemeldt ut neste uke pga kvalme og trøtthet. Kjenner det kommer til å gjøre så godt! Levere barna, å hjem å slappe :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Så godt da!;) det er godt å slappe av litt ordentlig;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Sykemeldt tre uker foreløpig pga kvalme her og... Dagene blir så lange når man bare vrir seg på sofaen, men har ikke så mye valg egentlig.... God bedring til deg!

Herligt å få slappet av, ikke noe kjekt å gå på jobb å være kvalm!

♡Jente 2011
♡April 2015

Akkurat samma her - og kjenner det skal bli så godt å få henta seg skikkelig inn igjen... Etter neste uke skal jeg jobbe tre dager i uka i 3 uker.

God bedring, håper sykemeldingen gjør deg godt og at kvalmen forsvinner :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sykemeldt til 7. September her å.. kjente jeg ble litt skuffet når hun sykemeldte meg i 2,5 uke.. håpet hun trodde det skulle gå over raskere

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Spydde for første gang i dag, men har "heldigvis" ferie.. Håper det gir seg før jeg begynner på jobb igjen :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Mest sannsynlig sykemeldt ut svangerskapet.. Ikke grunnet svangerskapet men pga ulcerøs kolitt.. Veldig kjedelig å gå hjemme, men jeg orker så utrolig lite.. :(

Slapp av og kos deg denne uken. Viktig å ta vare på seg selv også :)

TuMmY LoVe

Jeg ble også sykemeldt idag...mye grunnet kvalme og trøtthet, men også pga begynnende bekkenplager...går på betong og murgulv hele arbeidsdagen, så det er hardt for bekkenet :S

Back
Topp