Sykemeldt???

Er 100% i jobb enda. 12+6 i dag. Men plages med ekstrem kvalme (noe oppkast), på formiddagen og ekstrem hodepine / migrene fra ca 13.30 hver dag. Har aldri hatt migrene før. Eneste måten det gir seg på er ved å sove.
Ellers har jeg blodtrykksfall i ny og ned.
Skal til legen i morgen for å få sjekket blodtrykk og blodsukker samt få tips/ råd/ noe jeg kan ta mot plagene for jeg elsker virkelig jobben min og vil ikke bli sykemeldt :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Sykemeldt her å:( siden uke 7 ca! Kvalme og null energi!

Full jobb, håper jeg kan være det lenge for jeg synes det er så fantastisk å ha fin form:) bekkenet har tatt meg begge de andre gangene, men mest første gangen. Satse på et supert svangerskap! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her har legen begynt å forberede NAV på at jeg neppe kommer ut i full jobb eller jobb i det hele tatt ut svangerskapet. Rart....Men samtidig veldig greit å ha en lege jeg kan prate med, at jeg slipper å grine meg til sykemelding. Får inntrykk av at noen tror at kvalme gravide bare later som, bla svigerinna mi som har ei venninne som er lege som sier at graviditet ikke er en sykdom (glad jeg ikke har henne som fastlege gitt) har jeg inntrykk mener at jeg er "svak". Jeg ønsker ingen av de å oppleve svangerskapskvalme av denne typen, men et par dager i mine sko slik at de skjønner hva det er snakk om? Bring it on!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vært sykmeldt siden uke 5-6, og ut mai... Er bare 30% sykmeldt, så jobber 5t og 45min hver dag :) godt med kortere dager, da energinivået er på bunn innimellom :)

Jeg jobber 100% og håper jeg kan gjøre det lenge :)

Fult eksamenskjør nå, før det blir 100% jobbing hele sommeren :-) satser på at jeg klarer det fint. Lite plager i graviditeten hittil, utenom at jeg trenger litt ekstra søvn :-)

100% sykemeldt fra ca uke 9-12, og 50% etter det. Pga kronisk sykdom som har blusset opp i svangerskapet

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Ble 50% sykemeldt etter påsken - men har vært 100% denne uken. Ekstrem kvalme, oppkast - og diare i en uke nå faktisk. Ikke noe forstoppelse her :P

Har vært 100% sykmeldt fra uke 5 pga. kvalme og er det ut mai. Er i bedring, men trenger å hvile flere ganger om dagen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sykmeldt ut mai her også, har sovet 2 timer nå, brekker meg bare ved tanken på å stå opp. Jeg er heldig, for har ikke HG, men dette er jaggu slitsomt nok!

sjukemeldt i snart 3 mnd.. er 18 veker i dag. sterk svangerskapskalme, samt bekkenløsning som er begynt å melde seg.

Sykmeldt i enda to uker, spyr hver dag enda ( 15 uker).

Back
Topp