Sykemeldt???

Sikrima

Andre møte med forumet
Hvordan er det med dere. I full jobb eller noe sykemeldt? Jeg har vært sykemeldt i vel en uke snart pga uvi og blødning. Kjenner at jeg for første gang på lenge er uthvilt, skal bli godt å komme i jobb uten å være helt takras:)

Bekkenet er begynt å trøbble seg, kan ikke stå uten at det gjør vondt, ei heller gå langt ( sånn type 10 min langt...). Lurer derfor på å be om henvisning til kiropraktor.

Hvordan er det med resten her inne???

Full jobb, men regner med jeg blir sykemeldt etterhvert. Kjenner bekkenet trøbbler innimellom. Så er det et evig stress på jobben. Hadde alvorlig SF tidlig forrige gang, så regner med at jeg skal ta det litt roligre denne gangen. Skal ikke ha stress ihvertfall.

Her har jeg vært sykemeldt siden uke 5. Ekstrem kvalme og svimmelhet i begynnelsen og så begynte bekkenet mitt tidlig :( Har ikke mulighet til å gå/sitte vanlig på stol så da er jeg hjemme :(

Jobber 100% igjen etter en uke som sykemeldt. Deilig å være tilbake på jobb igjen:)

Hvordan er det med dere. I full jobb eller noe sykemeldt? Jeg har vært sykemeldt i vel en uke snart pga uvi og blødning. Kjenner at jeg for første gang på lenge er uthvilt, skal bli godt å komme i jobb uten å være helt takras:)

Bekkenet er begynt å trøbble seg, kan ikke stå uten at det gjør vondt, ei heller gå langt ( sånn type 10 min langt...). Lurer derfor på å be om henvisning til kiropraktor.

Hvordan er det med resten her inne???

Har vært sykemeldt ei uke. Hm, regne bakover er ikke lett.... Men var vel fra 12-12+6. Var pga smerter i ryggen og ned i beinet. Tilbake på jobb i midten av forrige uke. Enda vondt så fikk henvisning til fysio i dag og skal dit i morgen tidlig. Håper det vil hjelpe :-) Spurte om legen anbefalte fysio/kiropraktorbehandling og svaret var han skreiv ut en rekvisisjon på fysio så håper det er rett :-) Om ikke har di kiropraktor også dit jeg skal så ordner seg nok :-)

Er student med 2 jobber. Sykemeldt meg fra den ene og tror ikke jeg drar tilbake dit. Starta der i februar og ble gravid i mars

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg var sykemeldt pga kvalme fra uke 5-6 til uke 12. Føler meg heldighvis fin i formen nå og håper på å få jobbe helt frem til permisjonen :)

Jeg har vært sykemeldt siden uke 7. Ekstrem kvalme med oppkast, svimmelhet og besvimmelser her i gården. Jobber natt og er alene, så etter et uheldig fall i fobindelse med besvimelse tok jeg skrekken. Er sykemeldt frem til begynnelsen av juni. Gleeeeder meg til å komme tilbake for jeg går på veggene av å være hjemme hele tiden.

Jeg er i full jobb.... Var sykemeldt lenge pga bekkenet sist, spent forberedt på at det blir sånn denne gangen også, men håper å bli i jobb lengst mulig :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Var sykemeldt i tre uker uke 7, 8 og 9 fra praksis siden jeg er student. Har meldt meg av eksamener denne våren fordi jeg ikke klarer å styre hodet i den retning, og håper å få sykemelding for denne perioden også, for å forhåpentligvis ikke miste rett på støtte fra lånekassen og diverse.

Sykemeldt 100% i tre dager, og i to uker fremover pga svimmelhet og ekstrem tretthet. Kom veldig i uke 12.. vært litt småsløv tidligere bare. Men nå klarte jeg ikke mer. Må ligge i senga i en-to timer før jeg klarer å reise meg. Ubehagelig. Men satser på at denne time outen gjør susen :) Lenge til november....

Jobber 100% og er i kjempegod form heldigvis! Var helt sykemeldt frem til uke 12 for å ta det med ro pga 2 sa siste året.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sykmeldt fra uke 6 og ut mai iallfall. Kvalm å spyr enda. Er så sliten :( spyr ikke mer enn 1-3 ganger om dag takket være postafen, men konstant mer eller mindre kvalm.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg er i full jobb.... Var sykemeldt lenge pga bekkenet sist, spent forberedt på at det blir sånn denne gangen også, men håper å bli i jobb lengst mulig :-)

Sign

Vært sykemeldt nå til uke 12 på grunn av prøverør, dårlige prognoser og tidligere sa. Nå er planen å jobbe fult så lenge som mulig! Gleder meg :D

Har ikke vært sykmeldt fra ekstrajobben. Er student og blitt hjemme noen dager pga pendling og velding lange dager. Har reist hjemmefra tidlig og kommet hjem ofte først i sekstiden. Heldigvis hadde jeg litt å gå på mtp fravær

100% på jobb ikke vært borte en dag, men har sikkert ikke vært såååå lurt. De første 12 ukene sovnet jeg jo idet jeg kom inn døren. Nå derimot går det topp. Er streng med megselv og jobber ikke overtid, har pleid å gjøre det nesten hver dag tidligere.

100% på jobb ikke vært borte en dag, men har sikkert ikke vært såååå lurt. De første 12 ukene sovnet jeg jo idet jeg kom inn døren. Nå derimot går det topp. Er streng med megselv og jobber ikke overtid, har pleid å gjøre det nesten hver dag tidligere.

Så bra da! Men godt å se du tar litt hensyn å ;-p

Back
Topp