Sykemeldt?

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Hvordan står det til med dere jenter?

Er dere i full jobb eller er dere ute i noe sykemelding? eller kanskje fult?

Greit å få med hvor mange uker du er kanskje? Sånn for å kunne sammenligne om noen ønsker det ;)

Og hva er det som gjør at du ev. er sykemeldt?

Selv er jeg ute i 40% sykemeldt om dagen. 30 uker.
Jobber kortere dager. Sliter mye med refluks/sure oppstøt og blir helt satt ut av det når det først kommer.
Til uka må jeg tilbake til legen for å få forlenget sykemeldingen - og kjenner at det hadde vært utrolig godt å kunne gått ned litt til, men det er litt kronglete med vikarer når man jobber som lærer syns jeg. Blir fort merarbeid å være borte :P Så får heller være flink til å kjenne på når det er helt nok.

Er egentlig ganske heldig. Har jo vinterferie like før permisjonen starter, og det kommer nok til å hjelpe godt på :)

Godt å ha overskudd nok til å lage mat/være med barna på ettermiddagene.

Jeg er i full jobb.
Håper å kunne jobbe til permisjonen starter.
Har vært heldig, null plager.
Iallfall så langt.
Jobbet fullt tiden ut sist også.
Ingen plager da heller.
Vet at langt ifra alle er så heldige.
Og syntes ikke det er noen skam å være sykemeldt.
Noen har mange plager.
Noen har ingen.
Vi har også ulike jobber.
Viktig å tenke på seg selv og den lille i magen nå.

Er 28+6 i dag

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

100% sjukmeldt her, på grunn av sterke, hyppige kynnere og et dårlig bekken.. skulle ønske eg var i form til å jobbe, men full fres på barneskole blir for myke :( er 27+4 i dag :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg er 100% sykmeldt pga premature rier... Er 28+2 i dag, og må ligge i ro. Men får heldigvis være hjemme :-)

Er 27 uker og jobber. Har bekkenløsning, men klarer da gå ennå, så da er det godt å komme seg på jobb synes jeg. Så håper jeg holder bekkenet såpass i sjakk at jeg slipper og sykemelde meg før jeg skal ut i permisjon :)

Jeg er 100% sykemeldt pga bekkenløsning Begynner virkelig å savne jobben nå, men. Er 29+4 i dag :)

100% sykemeldt til permisjon pga migrene, utmattelse, bekkenplager og lavt blodtrykk.. var vanskelig å innse at jeg måtte "gå av", for både lege og jordmor bestemte at det måtte bli slik. men kjenner jo at det er det beste for kroppen

Har 100% svangerskapspenger pga bekkenløsning og tidligere hyperemesis som er bedre nå. 27 uker i morgen, men har vært hjemme siden uke 7 :oops:

Fortsatt i jobb :-) 26+3
Har 60% stilling, selvfølgelig er enkelte dager tunge, men skal nok klare meg :-)

Er 100% sykemeldt, noe jeg har vært siden ca uke 23 pga bekkenløsning og skeivhet i bekkenet. Har nå for en uke siden fått beskjed om å gå eller stå Max 10-15 min om gangen og ikke sitte, helst ligge rett ut det meste av tiden. Har så store smerter noen ganger at jeg ikke kommer meg opp av senga og soffan så hær må do-besøk planlegges i god tid! Er 29+1 i dag :-)

100% sjukemeld, men ikkje pga meg eller nåke form for plager, men jobben kan ikkje tilrettelegga for meg, jobber på platform som innebere tungt arbeid og arbeid i gassar. Kjenne eg begynne å bli veldig rastlaus, så bra me holde på å pusse opp, og ein del å gjer til babyen kjeme :)

Er 100 % sm grunnet kraftig bekkenløsning :-) har vært det siden nov. Er 28 uker i dag :-)

Er 100% sykemeldt pga bekkenløsning vært det siden uke 25, er 28+2 i dag. Begynner trening hos fysioterapaut i morgen, håper jeg kan bli litt bedre av det å komme meg tilbake på jobb ganske snart :)

100% sykmelding, pga bekkenløsning og risikosvangerskap (det starta med kvalme og utmattelse frem til ca uke 16, og selvom jeg bare gikk hjemme, ble bekkenløsningen mer og mer fremtredende og plagsom for hver uke som gikk)..
Er 26+4, og har vært sykmeldt siden uke 6.. 20 laaange uker.. Kommer ikke tilbake i jobb før permisjonen starter...

100 % sykemeldt siden 10 desember. Var 60 % sykemeldt i 4 uker før det. Har en del vonde åreknuter på og i underlivet, og de blir bare verre av å stå hele dagen. Målet nå er ofte kontroller hos gyn da jeg har fått de innvendig, mulig medisinering for å holde de i sjakk og unngå keisersnitt. Hadde samme problemet sist gang, men de kom mye senere i svangerskapet. Er i uke 26+4 i dag.

100% sykemeldt frajanuar. Dette pga utmattelse etter mye stress :( vært veldig godt å stresse ned pg bare ta vare på meg selv og den lille.

Har passert 30 uker, ble 30% sykmeldt i slutten av oktober fordi jeg var så sliten og slet med hodepine/migrene. Siste uka før jul ble jeg 40% sykmeldt og det fungerer bra, har onsdagen hjemme og litt kortere dager de andre dagene. Mannen mener av og til at jeg burde vært mer sykmeldt, men jeg synes det er greit, godt å jobbe litt så ukene går raskere (selv om onsdagene hjemme alene er utrolig digg).

Back
Topp