Sykemeldt :(

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Og da ble jeg hundre prosent sykemeldt ut januar, og mest sannsynlig ut graviditeten. :/ Det er egentlig et slag i trynet, for jeg var så innstilt på å jobbe helt fram til permisjon, i alle fall i den reduserte stillinga jeg hadde. Men på en annen siden er nok dette det mest fornuftige, siden jeg får svinvondt i bekkenet etter bare noen få timer på jobb. Og jeg klarer jo ikke dra hjem eller sette meg ned å slappe av når jeg først får vondt.. Æsj, bare hormonene som gjør at jeg er litt trist pga dette i dag tenker jeg. Skal bli godt med jul med familien nå i alle fall!

Tror nok det var best for deg jeg :)

Venter på lillesøster. Termin 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Prøv å nyt det, uansett om man ønsker å være på jobb så lenge som mulig. Jeg og var med legen idag og fikk sykemelding fram til permisjonen starter 9.feb.
nå er det jul, kos med unga, spis noe god mat, se noen gode julefilmer og slapp av. Ikke lenge igjen til det ikke blir så mye nattesøvn.hehe

Dere har nok helt rett :) Skal slappe av nå, og ta vare på siste tida Oliver er enebarn! Det er nemlig også noe jeg har følt på, at det er ikke så lenge til han må dele på oss. Og at jeg da ikke har vært i stand til å leke og herje med ham har vært tungt! Men nå er det fullt fokus på ham :) Det skal bli bra!

Den dårlige samvittigheten går nok over så fort du får litt overskudd :-)

Nyt tida, kos deg og gjør det beste ut av hver dag :-)

Dere har nok helt rett :) Skal slappe av nå, og ta vare på siste tida Oliver er enebarn! Det er nemlig også noe jeg har følt på, at det er ikke så lenge til han må dele på oss. Og at jeg da ikke har vært i stand til å leke og herje med ham har vært tungt! Men nå er det fullt fokus på ham :) Det skal bli bra!
Know the feeling... Herman skal jo bli storebror. Klart han må få ekstra mamma koser nå da :) spurte han i bilen igår om han var kjæresten til mamma. JAAAA kom det høyt fra baksetet da.

Venter på lillesøster. Termin 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Det var nok det aller beste for deg! (husk at du ikke kan dra utenlands uten å søke når du er sykemeldt) :)

Back
Topp