Sykemeldt

LINKATH

Glad i forumet
Da har jeg blitt sykemeldt 4 uker med bekkenløsning. Blitt henvist til bassengtrening, det kan bli spennende :) er 21 uker så er synd sykemelde seg så tidlig, men akkurat nå hadde jeg ikke mye til valg :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Da har jeg blitt sykemeldt 4 uker med bekkenløsning. Blitt henvist til bassengtrening, det kan bli spennende :) er 21 uker så er synd sykemelde seg så tidlig, men akkurat nå hadde jeg ikke mye til valg :/

Får håpe det hjelper da. Jeg ble sykemeldt fullt fra uke 24 ca sist gang, og ut svangerskapet. Var en lang sommer det ja.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg er 19 uker og 40% sykemeldt pga bekkenløsning. Skal prøve det i en mnd, så får vi se hvordan det går. Synes bare smertene blir værre og værre, så blir nok større grad sykemelding etterhvert dessverre. Tror nok det beste er å ta det med ro og ikke presse seg selv for mye. Har aldri prøvd basseng trening. Hørtes behagelig ut da :)

Er 100% sykemeldt jeg også og går på bassengtrening hver onsdag :-) Kjedelig å bli sykemeldt så tidlig, men går det ikke, så går det ikke.

Samme her. Er 21 uker nå og jeg er 100 % sykemeldt frem til midten av november :-( Kjeeedelig! Jeg skal ha behandlingstime hos fysioterapi neste uke, så jeg er spent :-)

Samme her. Er 21 uker nå og jeg er 100 % sykemeldt frem til midten av november :-( Kjeeedelig! Jeg skal ha behandlingstime hos fysioterapi neste uke, så jeg er spent :-)
Skal på min første bassengtrening til tirsdag. Føler meg så grei nå av å være hjemme og skal på personalmøte på onsdag så gruer meg, redd de skal tro jeg er for frisk til å være hjemme.
Jeg gråt omtrent under sex i dag pga bekkenet låste seg. Og er kanskje litt usynlige smerter når de ikke er konstant. :/

Back
Topp