Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe det hjelper da. Jeg ble sykemeldt fullt fra uke 24 ca sist gang, og ut svangerskapet. Var en lang sommer det ja.Da har jeg blitt sykemeldt 4 uker med bekkenløsning. Blitt henvist til bassengtrening, det kan bli spennendeer 21 uker så er synd sykemelde seg så tidlig, men akkurat nå hadde jeg ikke mye til valg :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Er 100% sykemeldt jeg også og går på bassengtrening hver onsdagDa har jeg blitt sykemeldt 4 uker med bekkenløsning. Blitt henvist til bassengtrening, det kan bli spennendeer 21 uker så er synd sykemelde seg så tidlig, men akkurat nå hadde jeg ikke mye til valg :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Skal på min første bassengtrening til tirsdag. Føler meg så grei nå av å være hjemme og skal på personalmøte på onsdag så gruer meg, redd de skal tro jeg er for frisk til å være hjemme.Samme her. Er 21 uker nå og jeg er 100 % sykemeldt frem til midten av november :-( Kjeeedelig! Jeg skal ha behandlingstime hos fysioterapi neste uke, så jeg er spent![]()