Sykemeldt?

Jobber 100 % som Konditor .. Er sykmeldt i 3 uker :( Pga kvalme å mage smerter ..

Sent from my iPhone using BV Forum

100% jobb.
Begynner å bli litt stressa på jobb om dagen da, tror jeg må si det der. Sniker meg unna smitte og røntgenundersøkelser....og vet ikke hvor lenge jeg klarer det uten å si hvorfor :P

125 % studier :) Fungerer kjempefint enn så lenge :D

Jobber fullt, men merker at energien ikkje er på topp lenger, så trenger en kvil etter jobb :)

Har bare 60% stilling så jeg tror jeg skal klare å jobbe fram til permisjonen:-)

Jobber 100% uten problemer og håper jeg er like heldig denne gangen som i forrige svangerskap og kan jobbe 100% helt til permisjonen starter. Men ingen svangerskap er like sies det, så vi får bare vente og se, og ta det som det kommer. Egen (og barnets) helse kommer først.

Jeg er hjemmeværende til vanlig, men hadde jeg jobbet hadde jeg nok vært sykemeldt ja. Orker ikke så mye for tiden og er kvalm i tillegg :(

Vær 100% sykmeldt fram til fredag og skal til legen i morra for å evaluere å jobbe halvt fra neste uke av. Men dette har ingenting med graviditeten å gjøre. Ble gravid da jeg allerede var sykmeldt Pga andre årsaker

Jobber 100%, men er fryktelig trøtt og kvalm så vi får se hvordan det går når jeg kommer fra ferie :)

Back
Topp