Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
100% jobb, trening og flyttesjau. Kjenner jeg begynner å bli ganske sliten med trøtthet og ville helst vært i seng til 20 hver kveld Hardt liv for øyeblikket
Jeg er 50% sykmeldt. Fungerer bare halv arbeidsdag før jeg må ha meg en hvil også må jeg helst ha en rolig start på dagen. dette gjelder bare ut denne uka, så mandag er planen å gå 100% ut i jobb igjen
Er i full jobb. Jobber i barnehage og det er ekstra mye å gjøre nå siden det er mye sykdom blant de ansatte. Er helt utslitt.Så jeg tror nok det blir sykemelding om ikke så lenge..
Jobber egentlig 100%, men har begynt å skrante, så er hjemme i dag. Skal til legen etterpå for å få sykemelding, men håper å være tilbake 100% om ikke så lenge.
Jobber 100% foreløpig, men merker jeg blir veldig sliten og trøtt, og takler ikke stresset, så blir nok en tur til legen snart for å spørre om deltidsykemelding eller noe., :/