Sykemeldt

Ceres<3

Flørter med forumet
Er sykemeldt frem til permisjonen så nå blir jeg antageligvis mer aktiv her inne. Og hvis dere bergensdamer planlegger nytt treff er jeg med :)

Kjedelig du er sjukemeldt.. men kjekt om du blir mer aktiv her:) eg har ikkje vært med på noe treff enda.. har aldri passa sånn. Kor i bergensområdet hører du til? :)

Jeg bor på Melkeplassen på Laksevåg. Har ikke vært med på treff ennå jeg heller. Vi var en fin gjeng fra babyverden som møttes jevnlig sist gang jeg var ute i permisjon. Hadde vært kjekt om vi får til det samme. Veldig greit å treffe damer med babyer som er på samme alder. :)

Har begynt permisjonen jeg:-)
Har ikke vert på noen treff jeg heller,men hadde jo vert koselig å fått til:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg bor på Melkeplassen på Laksevåg. Har ikke vært med på treff ennå jeg heller. Vi var en fin gjeng fra babyverden som møttes jevnlig sist gang jeg var ute i permisjon. Hadde vært kjekt om vi får til det samme. Veldig greit å treffe damer med babyer som er på samme alder. :)
Husker eg var på treff med unge mødre når eg var heime med storebror.. var ikkje med termin forumet, men som du sier, kjekt å møte de med like gamle barn.

Back
Topp