Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har hatt blødninger helt siden jeg ble gravid, var på jobb inntil igår da min legen min sa at jeg nå måtte sykemelde meg og ta det mer med ro.
Så nå sitter jeg her.... :):)
Har dog sett sprell levende baby mange ganger så er ikke bekymret for blødningene, jeg har veldig skjøre slimhinner og går på blodfortynnende så det er etter alt sannsynlighet det. Inget blod inne i livmor:)
100 % sykemeldt pga oppkast.. foreløbig til 23.september. Var sånn sist og med nr 1 også og går en del ned i vekt. Denne gangen får jeg i meg væske i alle fall da.. Håper det bedrer seg så jeg får jobbe og at det ikke dukker opp andre ting som holder meg fra å jobbe.. Var sykemeldt hele svangerskapet med nr 1.
Jobber :) Men ser jeg at vi ligger godt an på jobb og at de klarer seg uten meg så går jeg gjerne hjem tidligere, tar mer kontorarberid i løpet av dagen enn jeg bruker (bruker heller å dra på jobb når jeg har fri fordi jeg ikke liker kontordelen når jeg faktisk er på jobb) Sliter med å komme meg gjennom dagene pga kvalme, brekninger og trøtt/sliten.