Sykemeldt

Idus87

Forelsket i forumet
Trodde seriøst jeg skulle "slippe unna" kvalmen siden jeg ikke kjente noe før uke 7! Men neida, her går det i brekninger og oppkast! fælt.... Har egentlig dårlig samvittighet for å gå sykemeldt (aldri hatt dette før) men vet at jeg skal tenke på meg selv og hva jeg klarer oppi alt dette... 

Hvor lenge varer kvalmen ca?? jeg er sykemeldt en uke...

Imorgen er jeg i uke 11. Jeg har vært kvalm i 3-4 uker nå. Sies at det skal gi seg etter uke 12 men har hørt om dem som har vært kvalm hele svangerskapet. Sist gang var jeg ikke kvalm så varierer veldig.

Jeg er 11 + 2 i dag (Tickeren er feil) og jeg har begynt å bli mye bedre! Kvalmen og trøttheten begynner heldigvis å gi seg hos meg. Jeg synes uke 8 - 10 var værst... Da hadde jeg MYE fravær på jobben! Hold ut, det blir bedre! :-)

Jeg har vært kvalm, svimmel og trøtt i snart 7 uker nå. Kaster heldigvis ikke opp, selv om det til tider er like før. Håper jeg er blant de som blir i storform fra uke 12.

Håper det gir seg hos deg innen kort tid

Takk for svar :) heldigvis har jeg en forståelsesfull sjef, så det gikk helt fint å levere sykemeldingen (selv om jeg hadde dårlig samvittighet)

Ja, er heldig om jeg slipper unna i uke 12. Hadde ekstrem svangerskaps kvalme og kastet opp mye med de to første. Er ikke noe bedre denne gangen. Har vært syk siden uke 5. Værst de siste 3 ukene. Jeg har gått ned 7 kilo. Da jeg var hos legen nå fikk jeg 1 mnd sykemelding, beskjed om å bare slappe av og få i meg nok væske.. Ikke enkelt å holde det hemmelig at man er gravid her..:(

uff, jeg har heldigvis ikke gått ned noen kg da. Spiser en del salte kjeks og lakris :) så får nok i meg nok kcal, hehe.. kanskje ikke så bra men....

9 uker i dag.. vært kvlam siden uke 6.. men forrige uke var ille, og kjennes ikke ut som det blir noe bedre! får bare satse på at uke 8-10 er værst her og.. da en det jo "bare" 1 uke igjen... gått ned et par kg, men det gjør ingenting! har nok å ta av!! :) ei venninne av meg gikk ned 10-12 kg de første 3 mnd! og holdt ut på jobb den tida!! jeg sliter virkelig med å være på jobb noen timer.. i dag er det kun sofaen som gjelder!!

9 uker i dag.. vært kvlam siden uke 6.. men forrige uke var ille, og kjennes ikke ut som det blir noe bedre! får bare satse på at uke 8-10 er værst her og.. da en det jo "bare" 1 uke igjen... gått ned et par kg, men det gjør ingenting! har nok å ta av!! :) ei venninne av meg gikk ned 10-12 kg de første 3 mnd! og holdt ut på jobb den tida!! jeg sliter virkelig med å være på jobb noen timer.. i dag er det kun sofaen som gjelder!!

Back
Topp