Sykemeldt

Jandia

Glad i forumet
Da har jeg vært hos legen i dag. Har så mye kynnerere og er sliten og trøtt hele tiden.

For det første så fikk jeg en utrolig flott lege, som virkelig tok seg TID til meg.
Har jo nettopp bytta fordi jeg ikke var helt fornøyd med han jeg hadde... Så det var såå godt at han her snakka med meg og om ting og tang i kroppen. Ting man egentlig vet, men som er greit å høre fra en fagmann. Følte meg virkelig tatt i mot der...

Og så sykemeldte han meg ut uka og ny time på tirsdag, for å se an formen da, og så mente han at det ikke var så lenge igjen til perm uansett så det ville nok bli redusert stilling på meg frem til det.

Er skikkelig sliten i kroppen, så det skal bli godt å slappe av litt... Selv om at det nok kan bli kjedelig.

Vel vel, jeg elsker den nye legen min!!!!!!!!!!!!! :-))

Så bra :) Ingenting er bedre enn at folk er fornøyde med legene sine... de betyr jo tross alt rimelig mye i disse mnd...

Ja, de andre gangene har jeg egentlig gått fra legen i frykt for at han ikke har gjort jobben sin.
Som førstegangsfødende er det mye man lurer på... og ikke kan.

F.eks så sa han forrige legen at det spilte ingen rolle at hele familien til pappa hadde diabetes.

DET mener han jeg har nå, samt jordmora. Hun hadde lyst til å ringe han forrige og snakke med ham...

Vel vel... deilig å bli tatt litt mer vare på.

Kjenner meg en del igjen ang. formen.... Føler at alt kruttet blir brent på jobb, så er jeg som ei vaskefille i mange timer på ettermiddagen/kvelden. Kvikner til ved 9-tida, og da er det på tide å tenke på å sove igjen, for å være i orden på jobb neste dag. Jeg ringer legen min i morgen, og håper på forståelse.... Nyt dagene, slapp av og hent krefter! Det sies at vi må spare krefter frem til fødselen.

Så godt at du får noen dager å komme deg på, er mer slitsomt å gå gravid enn hva jeg trudde i alle fall[:)] Sjøl har jeg vært halvt sykemeldt siden august, og helt siden midten av november, syns det har vært veldig godt for orken min har vært heller dårlig[&:]

Virker som du har vært heldig med lege-byttet også, en dårlig lege kan ødelegge såå mye! Kjører 18mil en gang i mnd jeg for å komme til legen min[:)] Tør ikke bytte, for er redd for å få en jeg ikke liker...

Nyt de siste legetimene dine da[;)]

Back
Topp