sykemeldt

Lilje84

Elsker forumet
Jaja nå har jeg vært til legen igjen, fått ny sykemelding til den 26 april. Finner ikke ut hvorfor jeg har så vondt i ryggen/bekken og lysken. Kjente på bekkene men det kjentes fast og fint ut så trodde ikke det var bekkenløsning heller, smertene kom etter vi kræsjet. Ville egentlig sykmelde meg ut resten av svangerskapet, men prøver med en mnd først i tilfelle det skal gå over.

Kjedelig å gå hjemme,men har jo ikke noe valg når jeg ikke klarer å jobbe.
Lite å finne på, har jo allerede gått hjemme en mnd....

Skulle ønske jeg kunne strikke.....så tida har gått litt fortere.

jeg har også vært sykemeldt stort sett hele svangerskapet, fra uke 7! så vi er flere i samme båt! bv er tingen, som nikki sier, og så er det deilig for bekkenet å gå og svømme i basseng! det gjør jeg et par-tre ganger i uka:) og to ganger ti fysio. var det legen som sa at bekkenet ditt kjentes fast ut? for tror vel at en kiropraktor eller fysio har bedre kompetanse til å finne ut om det er en bekkenløsning! men håper jo selvsagt for din del at det ikke er det[;)] bra du har fått sykemelding i alle fall!

Ja det er vel best å ta det me ro, å Bv er tingen vettu![:)] Så har nå noe å gjøre!!
ja legen som sa det,men vet ikke om han har så mye peiling for han virker litt usikker. Naboen min er også gravid og går til samme lege å hun synes også at han er litt tafatt å usikker. Hun har også vært der for smerter i bekkenet.
 Men kan jo ikke begynne å krangle på det han sier heller, for jeg vet iallefall ikke! Men skal til jordmor den 28 mars så ta det opp med henne, kanskje hun kan hjelpe. 

nei er kanskje ikke BL etter som det kom etter jeg kræsjet men minner veldig om det sier en del jeg har snakket med som har hatt d, men håper ikke det er det. Får satse på at musklalturen er skikkelig mørbanka etter kræsjet,men skulle jo tro det ble bedre etter hvert men...

uansett er både basseng og fysio bra, tror jeg da. men kan jo selvsagt være BL selv om det kom etter krasjet. trenger jo ikke nødvendigvis være krasjet som utløste det. men kanskje du bare trenger å gå til kiropraktor og få slått det på plass ellerno, at det er sånn bekkenlÅsning?

håper dere finner ut av det. Kan ikke være noe gøy å ikek vite hvorfor du føler deg dårlig.
Lykke til...istedet for å strikke, kansje noe annet? [;)]

Back
Topp