sykemeldt....

helinora

Forelsket i forumet
var hos legen igår... ble sykemeldt med alvorlig bekkenløsning..
så nå skal jeg begynne på behandling.... håper det hjelper på, at jeg blir bedre... for det er såååå vondt til tider[:o]
åsså oppå det hele hadde jeg fått urinveisinfeksjon igjen da.for 2.gang det her sv.skapet...
hadde det sikkert 3-4ganger da jeg gikk med adrian.. stakkars barna mine,
"oppfosteret"på pencellin[:D]

Huff!!!
Godt du fikk sykemelding da!!!
Så kan du få slappet litt av og spart krefter!

Håper du får god behandling for bekkenløsningen!

God bedring!!![;)]

takk..... får håpe at jeg kan begynne rett etter påsken... at det ikke er så lang ventetid....
jo,slappet av har jeg fått gjort leeeenge nå[:D]... skulle egentlig begynnt i jobb igjen etter mammapermisjonen med lillegutt på tirsdagen... men klarte rett å slett ikke å begynne... selv hvor lyst jeg har... er litt trasig å gå hjemme..men regner med å være sykemeldt til den nye permisjonen starter 8.juni.... [:o]

huff, stakkars deg! jeg er også sykemeldt pga rygg og bekken..TRor ikke det er så alvorlig enda, men det er sånn at det knekker godt i bekkenet når jeg skal snu meg om natta *au* Håper at holder seg stabilt og at behandlingen hjelper[:)]

håper også at du får komme kjapt til! godt du ble sykemeldt i alle fall. viktigste er jo at du og barnet har det godt i denne tiden, så ikke ettertiden blir altfor slitsom!:)
har bekkenløsning selv og er 100% sykemeldt, går til fysio og til bassengtrening. sistnevnte er DEILIG!:) varmtvannsbasseng! så det anbefaler jeg. har også hatt 3 urinveisinfeksjoner i svangerskapet, men har gått veldig bra hittil. tatt selexid og furadantin.

Bare lurer.
Når dere går sånn fra en perm direkte i en annen perm så rekker ikke dere å intjene permisjonspenger grunnlag? Får dere bare engangsstøtte eller får dere fortsatt 80% av lønn i den andre permisjonstiden?

man får permisjonspeng, så lenge du har jobbet 6 av de 10 siste mnd sant,å når du er ute i perm, har du fortsatt ei inntekt... så jeg kommer til å få 80%eller 100% (alt etter det jeg velger) av permisjonspengene, om du skjønner....[:)]
så jeg får ikke engangsstøtte,fordi jeg har hatt ei inntekt i perm.mnd....

Men så deilig da. Jeg som ikke har noe jobb å komme tilbake til tjener sikkert mer på å føde lage en til unge.[:D] La meg tenke, tror ikke sambo er helt med på det nei. Tror han vil ha hormonutdbrudd fri tid[:D] Selv synes jeg det er deilig å få barn tett, slik at de får en lekekamerat.

[:D] de hormonene ja..... kjenner godt til de ja[:D]
blir litt rart å tenke på da,  når lille kommer,har jeg gått gravid i nesten 2.år istrekk....... (en liten pause på 4.5mnd liksom)

men gode lekekammerater blir de nokk,godt,så slipper jeg å måtte underholde de hele tia.... [:)]

Back
Topp