Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg jobber 100% i barnehage og begynner nå å merke at det sliter på. Er dønn gåen når jeg kommer hjem og orker nesten ingen ting... Lurer rett og slett på om jeg må krype til korset å bli sykemeldt omm ikke 100% så en dag eller to i uka[:-]
Hvordan har dere det jenter?
jeg jobber som frisør.gikk over til 60% stilling for 2 uker siden pga bekkenløsning.syns det er deilig å ha kortere dager.de blir jo litt mer intense fordi jeg må presse lista mi litt men så har jeg jo mer fritid å hente meg inn igjen på.sover bedre om natta når en ikke sovner med vondt overalt...[:)]
Jeg har vært 20% sjukmeldt i 1 1/2 mnd nå. Var fryktelig sliten en periode, og fikk aldri tid til å ta meg inn - med full jobb, Jonathan på 16 mnd og hus og mann (ikke at mannen er så slitsom, da... [;)])) Det har hjulpet utrolig mye. Har knøtte i barnehagen den dagen jeg er hjemme også - en heeeel dag til bare meg. Anbefales![:)]
Har vert 100% sykemeldt pga nyrestein, men begynner å bli bedre nå så jeg tror jeg skal begynne og jobbe igjen fra neste uke. Men jeg skal ikke jobbe fullt, for jeg har bekkenløsning i tillegg..[8|] Så jeg regner med at jeg skal jobbe 60% stilling, håper det vertfall for jeg er dritlei av å sitte hjemme!
Jobbe på kafe, noe som e veldi hektisk for tia, men går heeelt fint te nå!!
Kollegene mine e veldi flinke te å ta hensyn og hjelpe mæ da, så d hjelpe veldi!!!
Kommer nok te å jobbe fulltid ei god stund til![:)]
Hei. jeg har vært sykemeldt siden september. Dette fordi jeg har bekkenløsning + at jeg barer på 2 barn. Merker at jeg blir veldig fort sliten om dagen ja. Ingen ting som skal til [:)]
Det der hørtest nesten ut som meg L24!! Jeg jobber også 100% i barnehage + pendler nesten 2 timer hver dag ... begynner å bli skikkelig sliten! Når jeg kommer hjem ordner jeg middag og rydder litt og thats it! Merker det også godt på humøret ... gråter for ingenting - heldigvis bare hjemme men ... det er så ekkelt!!
Legen min vil sykmelde meg ca 50% etter jul så det er greit - jeg er heeelt enig! Men det store spørsmålet er om jeg skal be om 20-40% sykmelding før jul også .... midt i julestria - skal man tenke på seg selv eller jobben? Svigermor sier det så fint; ingen gir deg noen stjerne eller takker deg fordi at du ødelegger deg selv ....
Og så er det vennene da ... som maser og graver! For egentlig har jeg vært veldig bra hele tiden! Men merker det litt på ryggen nå at det blir bøying og diverse - men verst er det med humøret! Hormoner heter det vissst ... [:@]
Vi får kjenne etter på kroppen og hodet hva vi makter så får vel legen ta den siste avgjørelsen! :)
Jeg jobber som lærer i 1. klasse og er sykemeldt 50%. Har fri en dag i uken, og jobber kortere de andre dagene. Utrolig deilig, for det er et slitsomt yrke å jobbe med barn. Ikke like lett å bøye seg for å trekke over deresser, knyte sko osv. Og i barnehage er det enda mer enn i 1. klasse. Det er viktig at du tar vare på deg selv vet du.
Smil fra Kristin
Nå sitter jeg bare å venter skal til legen i 13 tiden får høre hva han har å si. Håper jeg blir sykemeldt men vi får vente å se. Var hos jordmor nå og hun mente han burde sykemelde meg. Vet at de på jobben synes det er en belastning å ha meg der når jeg ikke orker å gjøre jobben min skikkelig..[:'(]
Hei og hopp!
Da var jeg tilbake fra legen.. jeg ble 100% sykemeldt ut året pga bekkenløsning. Egentlig helt greit ettersom det snart er jul... Jihu gleder meg til jul;)