sykemeldt...

Bebibooms

Gift med forumet
100% ut denne uken... også, 50% resten av svangerskapet, eller til jeg må øke sykemeld prosent... pga bekkenet... driiiiiiiiiiiiiiit......... hadde ikke lyst å ryke sååå tidlig.... [:(]
han legen tok noen øvelser på meg... å herreguuud så j****g vondt... shit asså....[&o]

jaja.... what to do nå da.... blir laaange dager gitt....[&:] jajaa... får hente marcusen tidlig i barmehagen....[:)]

Det var leit å høre. Får håpe du holder deg frisk nok til å jobbe 50% lengst mulig da. Det er jo godt å ha noe å gå til utenfor hjemmet.

Så kjipt da! Men 50% er vel litt deilig også? kortere dager, og en mere uthvilt mamma[:)] Blir vel kansje litt lang tid i vente nå da....Men høres fryktelig vondt ut med BL[&o] 

God bedring, håper den ikkje blir verre hvertfall!!

Vet hvordan det føles, det er dritt å bli sykmeldt. Holdt på HELE forrige svangerskap uten noen problemer, og her sitter jeg allerede i uke 13 og er sykmeldt [&:]

ORIGINAL: Ella~83

Det var leit å høre. Får håpe du holder deg frisk nok til å jobbe 50% lengst mulig da. Det er jo godt å ha noe å gå til utenfor hjemmet.

Så utrolig kjedelig, men samtidig så skal du og bekkenet ditt også fungere etter dette sv.skapet, og det er viktig å ta hensyn til det. Du vil ikke ødelegge bekkenet ditt, du trenger det. Og da er det bedre å være sykemeldt nå i sv.skapet som ikke varer for evig og alltid, i stedenfor å slite i ettertid..!

[:)]
Masse goood bedring!

Huffda, ikke kjekt å høre!! Skal du gå til noe behandling?

Aner ikke hvordan det er å ha bekkenløsning, men det høres helt forferdelig ut!!![:(]

God bedring snuppa!!!

Føler med deg!! her er jeg ute i 100% svangerskapspenger fordi bekkenet mitt ikke fungerer og vi har bare tunge brukere på jobb ( er vernepleier) så klarer ikke gjøre jobben min. Utrolig kjedelig og fatter ikke hvordan jeg skal klare å gå hjemme såååå lenge. Men kjenner samtidig at jeg har problemer med å fungere hjemme som det er med dette hersens bekkenet- så det er kanskje greit å ta det med ro også...

Har måttet kaste inn hånkle eg og... Trøst? [8D] Har kjempet meg til en aktiv s.m. ut denne mnd, men så e det slutt ser det ut til. Skikkelig kjipt!

huff ja det var tidlig ja........du får finne deg en stillesittende hobby, og glede deg til bebisen kommer:)

kan jeg få hoppe inn hit litt og si at det er ikke så ille den første tiden som sm...
fra uke 4-5 til uke 12 var jeg sykemeldt...

kjipt da [:@] men se lyst på det, nå kan du ha kvalitets tid heime lage gode middager ,slappe av, gå på kafe ,lime bilder inn i album, lese ei god bok, osv osv....
God bedring da [;)]

Back
Topp