Sykemeldt

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Da er jeg faktisk sykemeldt allerede.[&:] Ble i dårligere og dårligere form, og klarte ikke jobben mer. Er ganske så fortvilet nå.[:(] tenk om formen ikke blir bedre, og det ender med at jeg må være hjemme hele svangerskapet?

Flere som er helt eller delvis sykemeldt? Hva tenker dere om muligheten for å jobbe mer senere?

Huffda..[&:]

Jeg er sykemeldt, og blir sykemeldt ut resten av svangerskapet..Har et litt risikofylt svangerskap så får ikke lov å jobbe siden jobben min innebærer 8 timer med STRESS vær dag..[8D]
Er veldig kjedelig..
men nå som sommeren nærmer seg er det mye å finne på [:D]
Håper du blir bedre [;)]

Det er pussig nok litt trøst i å ikke være den eneste.[8D]

Akkurat nå tenker jeg at jeg ikke er i form til å finne på noe som helst, men egentlig tror jeg at du har rett. Hvis jeg ikke klarer å gjøre annet enn å slappe av, så er det tross alt mye bedre å slappe av ute i det fine været.[:)]

Min jobb er veldig travel, men jeg trives kjempegodt, og synes vanligvis ikke det er særlig stressende. Tror det kan bli veldig kjedelig å være hjemme så lenge. Håper dette går bedre enn jeg frykter, og at jeg kommer meg litt tilbake i jobb igjen.

ORIGINAL: Burberry

i forrige svangerskap kjørte jeg trailer til jeg var 7,5 mnd på vei....
nå er jeg såvidt over en mnd og ryggen tar knekken på meg....

merkelig at det kan utgjøre så stor forskjell....[8D]
Jepp, det er merkelig, men det er en kjempeforskjell for meg også. Sist hadde jeg aktiv sykemelding fra uke 26, men da var jeg jo på jobben likevel. Var bare hjemme de to siste dagene før permisjonen startet. Nå er jeg helt hjemme, og bare 5+6.[&:]

Back
Topp