sykemeldt?

lillepia

Flørter med forumet
Noen som er blitt sykemeldt? Jeg sliter med ryggen, det er ikke bekkenet, men pga alle hormonene så har jeg en skiveutglidning i ryggen. Jeg jobber i en privat bedrift og nå viser det seg at hun som skal være vikar for meg har fått et annet jobbtilbud som hun må gi tilbakemelding på om hun tar i morgen. Men hun skal da jobbe i det vikariatet til hun skal være vikar for meg. Jeg ønsker jo å jobbe så lenge som mulig, men kjenner at jeg ikke kommer til å klare å jobbe 100% til jeg går ut i permisjon. Sjefen ønsker at hvis jeg skal sykemeldes, at det blir i 50% stilling for da kan vikaren for meg begynne nå. Det som er best for meg er å jobbe litt hver dag, men det er helt håpløst for en vikar å jobbe :-(

Syns det er utrolig kjedelig å skal bli sykemeldt så tidlig i svangerskapet og både jeg og sjefen tenker penger.

Jeg er 50% sykemeldt pga bekkenet.. Var i bilulykke for ett år siden og da fikk jeg fem brudd og det kjennes nå... så blir det krykker snart...

Jeg syns du skal tenke på deg selv og hvordan du har det i dag, og gjøre deretter, alle tanker om hva som er best for jobben ville jeg lagt bort!!!!! Dette er en periode i livet hvor du skal nyte...ja livet....

jeg er 100% sykmeldt, har vært det en mnd, ble forsøkt å bli tilrettelagt for,men var begrenset hvor mye jeg fikk gjort på kontoret! og var 100% sykmeldt di to første mnd pga blødning, nå er jeg hjemme pga vondt i ryggen, eller det føles mer som øvre del av rumpa men samma det [:D] jeg har en ganske fysisk krevende jobb og klarer ikke jobbe med den ryggen/rumpa [:)] og jeg tenker, hvorfor presse seg selv til det ytterste, man får jo ikke no positvt ut av det, og ikke no annet enn vondt så jeg synes du skal tenke på deg, kroppen din og babyen i første omgang [:)]

100% sykemeldt her og p.g.a. høyrisikograviditet og at jeg utvikler lav stoffskifte. Har vært det helt siden starten (des) og vet ikke om jeg skal tilbake på jobb. Sist jeg spurte legen om det gikk an å få aktiv sykemelding sa han blankt nei.... så da så[&:]

Back
Topp