Sykemeldt til uke 12☺

P.I.J

Elsker forumet
Junibarna 2015
Nå håper jeg på det beste:) får ul 2 desember igjen så håper at babyen fremdeles vokser å trives inni magen:) nå er jeg 8+4..heldigvis mener legen at sykemelding første trimester faktisk kan hjelpe når jeg har mistet 3 ganger:):)

Nå håper jeg på det beste:) får ul 2 desember igjen så håper at babyen fremdeles vokser å trives inni magen:) nå er jeg 8+4..heldigvis mener legen at sykemelding første trimester faktisk kan hjelpe når jeg har mistet 3 ganger:):)

Så godt å høre :-) det styrker jo bare det at det faktisk er viktig ta det med ro første trimester <3 håper på det beste med deg :D

Så bra du får tatt det med ro :)
Kan jeg spørre hva slags jobb du har :)

Ja,fosteret har aldri utviklet seg etter uke 7,så kjenner at jeg føler meg mye tryggere på at dette går bra:D har allerede sett ett bankende hjerte,men blir greit å få se det igjen likevel;)

Ja,fosteret har aldri utviklet seg etter uke 7,så kjenner at jeg føler meg mye tryggere på at dette går bra:D har allerede sett ett bankende hjerte,men blir greit å få se det igjen likevel;)

Så deilig :)
Nå må jo lille bare klore seg fast helt til termin♡

Så godt å høre!! Krysser fingrene for deg, og husk å slappe godt av nå mens du kan :)

Back
Topp