Sykemeldt og stillingen min er utlyst..

Kanskje det kan være en idé å se seg om etter ny jobb enten nå eller i løpet av permisjonen?
Dette høres jo ikke ut som en arbeidsplass der man blir satt pris på, eller hvor trivsel står i høysetet..
Ja, det er så absolutt planen... Skulle gjerne skolert meg litt mer også, så jeg har papirer i orden :)

Jada, er greit nok dette, men søknadsfristen er allerede ute og sto i teksten: Snarlig tiltredelse..
Jeg har også fått inn min vikar, og jeg jobber nå 100 %. (var 100% sykmeldt to mnd i våres) Det er faktisk litt deilig å ha en ekstra (selv om jeg gjør alt stillingen min ber om nå, så vet jeg jo ikke hva høsten bringer) Tror det for min del er lettere å være lenger i jobb nå som jeg kan få litt avlastning til noen av de stressende arbeidsoppgavene. I mellomtiden jobber hun på topp og hjelper til med andre ting. Nå aner jo ikke jeg hva slags stilling du har, det er uansett ikke gøy når man føler seg overkjørt på den måten. Det er heller absolutt ikke greit at han har sagt at jenter bare skaper bry. Han burde være glad det blir født barn som kan ta vare på han når han blir gammel og grå

Lykke til videre med jobben! ☺️

Jeg har også fått inn min vikar, og jeg jobber nå 100 %. (var 100% sykmeldt to mnd i våres) Det er faktisk litt deilig å ha en ekstra (selv om jeg gjør alt stillingen min ber om nå, så vet jeg jo ikke hva høsten bringer) Tror det for min del er lettere å være lenger i jobb nå som jeg kan få litt avlastning til noen av de stressende arbeidsoppgavene. I mellomtiden jobber hun på topp og hjelper til med andre ting. Nå aner jo ikke jeg hva slags stilling du har, det er uansett ikke gøy når man føler seg overkjørt på den måten. Det er heller absolutt ikke greit at han har sagt at jenter bare skaper bry. Han burde være glad det blir født barn som kan ta vare på han når han blir gammel og grå

Lykke til videre med jobben! ☺️
Jeg jobber i butikk hvor man kun er 1 bak kassa om gangen :) Liten butikk, så trenger ikke mange på 1 gang :) Pluss at da sparer han penger om han kun har 1 på jobb.. Er veldig kjipt sånn det har blitt, tror jeg skal spørre både jordmor og lege om råd neste gang jeg har time :) Tusen takk :)

Back
Topp