Hvor lenge var dere vekke fra jobb etter dere mistet? Vi mistet i uke 36+5 og har nå hatt de 6 ukene med permisjon som man har rett på etter en fødsel. Jeg begynte igjen i arbeid på fredag, dvs har jobbet 3 dager. Jeg er så usikker på om jeg burde sykemelde meg lengre, kanskje 50% eller noe slikt. Skal til legen til uken, får snakke litt med hun da. Bare lurer litt på hva som er "vanlig", selv om jeg skjønner at det er veldig individuelt hvor lenge man er vekke fra jobb.
Kjenner bare at noen dager så har jeg lyst å sitte meg ned og grine og grave med godt ned, men det går jo ikke når man er på jobb og er med kunder, og er heller ikke kjekt å grine når man er alene for så å møte kunder noen minutter etterpå. Samtidig så gir jo jobben meg ett dytt i rumpa til å komme meg tilbake til livet, men frykter at det kan slå tilbake dersom ting går for fort... ?
Kjenner bare at noen dager så har jeg lyst å sitte meg ned og grine og grave med godt ned, men det går jo ikke når man er på jobb og er med kunder, og er heller ikke kjekt å grine når man er alene for så å møte kunder noen minutter etterpå. Samtidig så gir jo jobben meg ett dytt i rumpa til å komme meg tilbake til livet, men frykter at det kan slå tilbake dersom ting går for fort... ?