**Moonlight**
Forumet er livet
blir man det automatisk? Tenker på at man kanskje trenger litt mye smertestillende et par dager,ikke så lett med bilkjøring og fysisk jobb da kanskje?noen erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs om man har betennelse, mye hoven, smerter osv..og hva man jobber med, ikke minst.
Jeg jobbet med face2face kundeservice, og mat, og mye stress, bøying opp og ned..hadde en sinnsyk infeksjon, og måtte gå på antibiotika i nesten to uker. Tok ca en uke før smerten dempet seg. Jeg hadde ikke sjans i havet å gå på jobb før etter en uke, og selv da var jeg i uggen form..
JallowBee skrev:Spørs om man har betennelse, mye hoven, smerter osv..og hva man jobber med, ikke minst.
Jeg jobbet med face2face kundeservice, og mat, og mye stress, bøying opp og ned..hadde en sinnsyk infeksjon, og måtte gå på antibiotika i nesten to uker. Tok ca en uke før smerten dempet seg. Jeg hadde ikke sjans i havet å gå på jobb før etter en uke, og selv da var jeg i uggen form..