Sykemeldt eller på svangerskapspenger.

Mandarinpiken

Forelsket i forumet
Er vi flere? Får ikke lov til å jobbe, og holder på å gå fra vettet. Forslag til hva man kan gjøre for å få dagene til å gå? I dag har jeg vasket alle vinduene..

Jeg lager litt avtaler med venninner ellers
Slapper jeg mest mulig av for å ha overskudd til ungene

Sent from my iPhone using BV Forum

Sist gang gikk jeg 50% på svangerskapspenger. Jeg oppdaterte min håndskrevne kokebok! (Jeg printer ut oppskrifter og slenger i skapet, men da hadde jeg tid til å føre inn for hånd.) Jeg lagde en kalender til å henge på kjøleskapet. Oppdaterte fotoalbum. Lagde små ting til baby; uro, pynt til veggene etc. Var på gravidtreff med jenter jeg traff på nett. Leste masse bøker! Og sola meg, ettersom dette var fra Mai til August :b Denne gangen tenker jeg å utnytte tiden og bli tidlig ferdig med julegaver; kanskje til og med lage selv! Og julekort kan du lage! Mye å finne på ;)

Sist gang gikk jeg 50% på svangerskapspenger. Jeg oppdaterte min håndskrevne kokebok! (Jeg printer ut oppskrifter og slenger i skapet, men da hadde jeg tid til å føre inn for hånd.) Jeg lagde en kalender til å henge på kjøleskapet. Oppdaterte fotoalbum. Lagde små ting til baby; uro, pynt til veggene etc. Var på gravidtreff med jenter jeg traff på nett. Leste masse bøker! Og sola meg, ettersom dette var fra Mai til August :b Denne gangen tenker jeg å utnytte tiden og bli tidlig ferdig med julegaver; kanskje til og med lage selv! Og julekort kan du lage! Mye å finne på ;)

Takk for masse gode tips. Forrige uke lagde jeg en sånn "baby nest" som står om i nyeste utgave av babydrøm. Så så god ut at jeg kunne tenkt meg å lage en til meg selv, haha! Ellers har jeg virkelig laget DEN listen over ting som skal gjøres, så skal nok få tiden til å gå. Strikke-prosjekter og DIY-prosjekter er det masse av, men blir sååååå rastløs av å sitte stille:) stakkars lille gutten kommer jo bare til å få hjemmelagede leker ol..

Savner virkelig jobben. Det å se andre voksne mennesker foruten min samboer og postmannen, liksom.
Flere tips mottas gjerne;)

Når jeg ikke er sengeliggende så er jeg på yoga, kiropraktor, lege/jordmor, strikker, pakker flyttelass, leser, ser på serier :)

...og nettshoppe!

Forrige uke lagde jeg en sånn "baby nest" som står om i nyeste utgave av babydrøm. Så så god ut at jeg kunne tenkt meg å lage en til meg selv, haha!
Å, den hadde jeg lyst til å prøve meg på også! Vanskelig? ..for en som ikke er veldig vandt med symaskin..?

Å, den hadde jeg lyst til å prøve meg på også! Vanskelig? ..for en som ikke er veldig vandt med symaskin..?

Jeg lagde nettopp en, kjempe enkelt :)

For en som ikke har tatt i hverken nål og tråd eller symaskin siden ungdomsskolen, så var den absolutt overkommelig. Jeg brukte en dag på den. Var veldig koselig å holde på med, faktisk:)

Jeg lagde nettopp en, kjempe enkelt :)

Hva slags stoff brukte du?

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg har vært 100% sykemeldt før, og jeg rakk ikke å kjede meg. Rydda i kjellerboden, så masse serier, gikk lange turer med hunden. Vaska klær, laga mat fra bunnen av, bakte rundstykker, var skikkelig husmor med andre ord:)

Back
Topp