Mandarinpiken
Forelsket i forumet
Er vi flere? Får ikke lov til å jobbe, og holder på å gå fra vettet. Forslag til hva man kan gjøre for å få dagene til å gå? I dag har jeg vasket alle vinduene..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist gang gikk jeg 50% på svangerskapspenger. Jeg oppdaterte min håndskrevne kokebok! (Jeg printer ut oppskrifter og slenger i skapet, men da hadde jeg tid til å føre inn for hånd.) Jeg lagde en kalender til å henge på kjøleskapet. Oppdaterte fotoalbum. Lagde små ting til baby; uro, pynt til veggene etc. Var på gravidtreff med jenter jeg traff på nett. Leste masse bøker! Og sola meg, ettersom dette var fra Mai til August :b Denne gangen tenker jeg å utnytte tiden og bli tidlig ferdig med julegaver; kanskje til og med lage selv! Og julekort kan du lage! Mye å finne på![]()
Å, den hadde jeg lyst til å prøve meg på også! Vanskelig? ..for en som ikke er veldig vandt med symaskin..?Forrige uke lagde jeg en sånn "baby nest" som står om i nyeste utgave av babydrøm. Så så god ut at jeg kunne tenkt meg å lage en til meg selv, haha!
Å, den hadde jeg lyst til å prøve meg på også! Vanskelig? ..for en som ikke er veldig vandt med symaskin..?
Å, den hadde jeg lyst til å prøve meg på også! Vanskelig? ..for en som ikke er veldig vandt med symaskin..?
Hva slags stoff brukte du?Jeg lagde nettopp en, kjempe enkelt
Sent from my iPhone using BV Forum
Er det noen oppskrift på dette, lyst til å prøve jeg ogsåSå bra! Da skal jeg jammen meg prøve! Blir det for gæli får jeg spørre dere om råd![]()
Hva slags stoff brukte du?
Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen![]()
Det er en oppskrift i det BabyDrøm bladet, er der jeg har sett det! Men det finnes sikkert oppskrifter på nett også!Er det noen oppskrift på dette, lyst til å prøve jeg også![]()