Så bra at du har gode og forståelsesfulle kollegaer. Jeg er helt enig med deg, og det er jo det jeg sier til alle rundt meg, men av en eller annen grunn så er det så vanskelig å si det til seg selv, så jobber litt med det om dagen kan en vel si
Har det ganske likt som deg ja, en morgen dusj krever en stund i sengen etterpå. Har også trapp, må sette meg ned og hvile hver gang jeg går opp.. tror også at den er grunnen til at jeg har begynt å få kynnere så tidlig (uke 15+3 idag).
kjenner meg igjen i for mye mobiltid, tror jeg blir mer sliten av å se på mobilen, men har blitt vanskelig å legge den fra seg når man ligger på soffaen
har ligget mye i sengen og på sofaen, har forsøkt å komme meg ut og få frisk luft, men det har slått andre veien og jeg har blitt så mye dårligere av det, så har holdt meg unna en liten stund. Fikk meg en tur idag, og en lang lur etterpå, slapp unna oppkast denne gangen, så krysser fingrene på at det blir bedre fremover nå. Tror det er litt viktig å få vært litt i aktivitet hver dag, kjenner det litt i bekkenet, så må prøve å få inn litt aktivitet selv om jeg blir sykere av det
har en 1åring, hun er i bhg på dagen, så jeg får hvilt meg på dagtid og bruke de kreftene jeg har på henne når hun kommer hjem på ettermiddagen
hva med deg?