Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men gjør det noe allerede nå da? Bare nysgjerrig altsåBle 100% sykemeldt idag, da jeg tydeligvis har placenta previa :/
Ja eg blør litt, så legen vil ikje eg ska gjør noe tungt, som evnt. kan føre til mer blødning. Foster har det bra, men stor risiko for blødning sa hun. Er sykepleier, på et sykehjem, så tungt arbeidMen gjør det noe allerede nå da? Bare nysgjerrig altså
Vis vedlegget 402743
Forliggende morkake - NHI.no
Forliggende morkake har ingen symptomer annet enn plutselige blødninger fra skjeden, uten smerter. Risikoen for forliggende morkake er litt økt hvis man tidligere har hatt keisersnitt, hos eldre mødre, hos kvinner som røyker og etter kunstig befruktning.nhi.no
Bedre å være føre var, tenker jeg.Ja eg blør litt, så legen vil ikje eg ska gjør noe tungt, som evnt. kan føre til mer blødning. Foster har det bra, men stor risiko for blødning sa hun. Er sykepleier, på et sykehjem, så tungt arbeid
Helt enig! Vil bære frem denne lille skatten til termin, og føde en frisk unge. Så heller litt overforsiktigBedre å være føre var, tenker jeg.
Skjønner det Lurte bare fordi jeg har hørt det ikke har noe å si tidlig i svangerskapet.Helt enig! Vil bære frem denne lille skatten til termin, og føde en frisk unge. Så heller litt overforsiktig
Skjønner det Lurte bare fordi jeg har hørt det ikke har noe å si tidlig i svangerskapet
Det gjør det helt sikkertForstår det! Håper alt går fint på tross av dette
Off, det var mye på en gang! Høres ut som en god vurdering!Jeg er 40% sykmeldt, rett og slett fordi jeg har vært tett og forkjøla konstant siden januar. Så tenkte at 2 dager i uka med sofa og serie ville gjøre susen, men den gang ei. Nå har jeg i påska hatt bihulebetennelse og bronkitt, hoster på meg vonde kynnere, så nå går jeg for 100% sykemelding en periode. Sliter med dårlig samvittighet når jeg er borte fra jobb, men nå orker jeg ikke mer sykdom. Har en toåring som trenger en oppegående mamma på ettermiddagen.