Sykemeldt? (April)

Er du sykemeldt?

• 100% sykemeldt

Votes: 19 17,8%
  • 70-90% sykemeldt

Votes: 6 5,6%
  • 40-60% sykemeldt

Votes: 22 20,6%
  • 10-30% sykemeldt

Votes: 5 4,7%
  • Ikke sykemeldt, men vurderer det/ burde kanskje

Votes: 15 14,0%
  • Ikke sykemeldt og det går fint!

Votes: 40 37,4%

• Antall som har svart
    107

Månelilje

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberskattene 2023
En oppdatering for å se hvor mange som er sykemeldt nå om dagen?

20 % svangerskapspenger (Primært på langvakter, sein/tidlig, kveldsvakter)

jobber 100%, satser på å fortsette slik en stund til. Slitt mye med bekkenet de to andre svangerskapene. Kjenner det litt, men veldig greit foreløpig :)

Er hjemmeværende så trenger ingen sykmelding :) ble 100% uføretrygdet i 2020

100% sykmeldt men tenkte jeg skulle prøve meg etter påsken. Men oppdaget et problem når vi dro på første påsketur i helgen, etter jeg skadet ryggen så gjør det vondt å være i bil lengre enn 15 min men har 40 min pendle vei så blir kanskje vanskelig å i hele tatt komme seg på jobb :oops:

Ble 100% sykemeldt idag, da jeg tydeligvis har placenta previa :/
Men gjør det noe allerede nå da? Bare nysgjerrig altså :)

Screenshot_20230404_210136_Chrome.jpg

Men gjør det noe allerede nå da? Bare nysgjerrig altså :)

Vis vedlegget 402743

Ja eg blør litt, så legen vil ikje eg ska gjør noe tungt, som evnt. kan føre til mer blødning. Foster har det bra, men stor risiko for blødning sa hun. Er sykepleier, på et sykehjem, så tungt arbeid ☺️

Ja eg blør litt, så legen vil ikje eg ska gjør noe tungt, som evnt. kan føre til mer blødning. Foster har det bra, men stor risiko for blødning sa hun. Er sykepleier, på et sykehjem, så tungt arbeid ☺️
Bedre å være føre var, tenker jeg.

Jeg er 40% sykmeldt, rett og slett fordi jeg har vært tett og forkjøla konstant siden januar. Så tenkte at 2 dager i uka med sofa og serie ville gjøre susen, men den gang ei. Nå har jeg i påska hatt bihulebetennelse og bronkitt, hoster på meg vonde kynnere, så nå går jeg for 100% sykemelding en periode. Sliter med dårlig samvittighet når jeg er borte fra jobb, men nå orker jeg ikke mer sykdom. Har en toåring som trenger en oppegående mamma på ettermiddagen.

Jeg er 40% sykmeldt, rett og slett fordi jeg har vært tett og forkjøla konstant siden januar. Så tenkte at 2 dager i uka med sofa og serie ville gjøre susen, men den gang ei. Nå har jeg i påska hatt bihulebetennelse og bronkitt, hoster på meg vonde kynnere, så nå går jeg for 100% sykemelding en periode. Sliter med dårlig samvittighet når jeg er borte fra jobb, men nå orker jeg ikke mer sykdom. Har en toåring som trenger en oppegående mamma på ettermiddagen.
Off, det var mye på en gang! Høres ut som en god vurdering! :Heartpink

Var 40% SM en del uker i januar/februar, og klart å jobbe 100% siden det. Nå virker det til at energien daler for tiden, så ser an litt om jeg bør få en ny gradert sykemelding etterhvert. Bil gjerne være på jobb, men på en måte ikke "verdt det" om det er alt jeg har energi til i løpet av en uke heller...

Back
Topp