Sykemeldt 50%

Aqvalie

Child of the Universe
Da har jeg vært hos legen. Fikk 50% sykemelding ut denne uka + neste. Fikk eventuelt forlenget det om det skulle være behov for det.
Syns det er flaut og fælt (ovenfor arbeidsgiver) å sykemelde meg, spesielt når jeg er vikar og håper på å få forlenget kontrakten min.. men så sliten som jeg har vært de siste dagene, så gjør jeg så dårlig nytte for meg lell.
Men føler liksom at jeg ikke står til forventningene de hadde da de ansatte meg :(
Jaja.. krysse fingra for at "ingen legger merke til det" :P

Kjenner meg igjen her, er vikar og har først vært to og en halv uke sykemeldt, etter to dager tilbake på jobb måtte jeg kapitulere og få en ny sykemelding. Nå går jeg på 50%. Men ingen håp om å få fornyet kontrakt( les gjerrig firma) , så nå nærmer jeg meg 8 uker på vei og ingen jobb etter august. Slik er livet til en uheldig vikar :-p

Uff.. håper du får deg jobb senere da. Kjipt å ikke kunne ha opptjent nok til å ha krav på permisjon :(

Det er det som bekymrer meg, å ikke ha jobbet meg opp nok, men søker som bare det på nye jobber, trenger tre fire mnd til med arbeid, men det skal nok gå bra. Lykke til med fornyelse av din kontrakt!

Det er det som bekymrer meg, å ikke ha jobbet meg opp nok, men søker som bare det på nye jobber, trenger tre fire mnd til med arbeid, men det skal nok gå bra. Lykke til med fornyelse av din kontrakt!

Takk! Håper det ordner seg for begge to :)

Back
Topp