Sykemelding

pippå

Glad i forumet
Lurer bare på en ting.
Dere som har vert sykemelt i rugeperioden,hvem sykemelte dere?
Behandlingsstede,Gynikolog el fastlege.
Hva sa dere?

Ved mine tidligere fårsøk har ej jobbet som normalt og levd som normalt,men ik løftet tunge ting heime.
Men på jobben er d endel tunge løft.
Jobber i barnehage og har med all matlaging, bestilling og setter på plass alle varene. Samt at ej e en del på avdelinger. Så d blir en del tunge tak gjennom en arbeidsdag og ej e redd d har ei invirkning både fysisk og psykisk i en slik prosess.

Kan svare på PM om dokke vil!

Jeg var ikke sykmeldt i rugeperioden men 50% sykmeldt i siste del av spray perioden og hele stikkeperioden! Det var fast lege som sykmeldte meg! I tilegg til bivirkninger skjedde det mye hjemme så jeg var veldig psykisk nedkjørt!

Tror kanskje det er fastlege som sykmelder under rugeperioden å jeg[8|]!

Jeg ble sykemeldt for 1 uke siden. Å det var fastlegen.Hun sa jeg bare skulle ringe hvis jeg behøvde lenger i rugeperioden. Tror nok jeg benytter meg av den muligheten..

Eg har blitt sjukemeld dagane rundt uttak/innsett av klinikken, men ved forrige forsøk vart eg svært dårlig av hormonane i rugeperioden så då låg eg strak ca ei veke. Då var det fastlege som sjukemelde meg. Har no gått i 50% sjukemld sidan sist forsøk pga smerter i rygg/nakke i tillegg. Reknar med å gå 100% sjukemld i rugeperioden no ved tredje ICSI og då er det fastlege som skriv ut den.

jeg har jobbet gjennom hele forsøket,og det har gått veldig bra[:)]
spørs vel kanskje hvordan jobb en har....hør med fastlegen din,om du føler det er behov for sykemelding.

Jeg har vært sykemeldt i rugeperiode alle forsøkene. Fastlegen har sykemeldt meg, denne gangen har jeg vært sykemeldt nesten 4 mnd tilsammen. Pga masse tunge løft på jobb. Og fordi jeg er/var redd for at det skulle ha negative konsekvenser for graviditeten.. Første forsøk ble jeg gravid, og var tilbake i jobb etter pos test. Men mistet.
Ikke noe som tilsier det ene eller det andre. Men er jo redd for at det skal skje igjen..

Takk for alle gode svar.Trur ej ska ta d opp me gyn.legen min når ej e på UL.
Så får ej sjå ka han sei.
Viss ik går ej t fastlegen.

Back
Topp