Sykemelding??

snoopy81

Forelsket i forumet
Bare lurer på dere som har gått og går på hormoner (nesespray og sprøyter), er dere sykemeldt i perioden mens dere går på det eller hvordan har dere gjort det?

Jeg vet at jeg vil fungere veldig dårlig i jobben min med sånne fine bivirkninger som man kan få, jeg jobber tett på pasienter hele dagen lang. Så jeg er veldig usikker på hva jeg gjør når jeg skal begynne på nesesprayen i juli...

Noen gode svar og råd??[;)][;)]

eg ble sykemeldt andre gang, føltes ut som at eggstokkene mine var like store som noen potet sekker[&:][:)]hadde problemer med å få på meg bukser og det var dødsvondt å bevege på seg. så eg ble sykemeldt en uke før uttaket[:)]

føler du for en sykemelding så syntes eg du bør gå for den[:)]

1. forsøket var jeg kun sykemeldt de tre dagene man får av sykehuset når man har uttak og innsetting. Andre forsøket var jeg heller ikke noe mere sykemeldt tror jeg...da var det ihverfall ikke lenge.
3. Forsøket var jeg så sliten og "uvel" i kroppen at jeg fikk sykemledt fra jeg ble stikker og ut rugeperioden.

Ville ventet og sett hvordan det går. Det kan være godt å komme se på jobb å få noe annet å tenke på å. Er jo ikke noen grunn til å være hjemme hvis man føler seg bra? og i rugeperioden skal man jo leve som vanlig.

Takk for alle svar[:D] Jeg tenkte også at jeg skulle bare se hvordan det går, og fungerer det ikke så sykemelder jeg meg. Men håper jo selvfølgelig at jeg slipper unna noe av bivirkningene[;)]

Godt å høre at man kan med god samvittighet være litt hjemme hvis det skulle være behov.[:)] Jeg får nemlig fort litt dårlig samvittighet. Jobber delt som ansatt og selvstendig, og har med pasienter å gjøre. Og er ikke så greit hvis jeg blir borte en stund. Men prøver å si til meg selv og det finnes viktigere ting i livet enn jobb alltid.

I tillegg så er jeg en mester på å stresse, så er nok litt fornuftig om jeg klarer å roe nerva litt når vi skal starte. Har bestillt time hos fastlegen, for å diskutere det litt.

Veldig glad for at jeg alltid kan spørre dere her inne, er jo ikke alle man kan prate med dette om[;)]

Blir en del spm når man ikke har vært igjennom det før, kommer sikkert flere fra meg og kan jeg tenke meg...hehe[:D]

Back
Topp